wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ben ik toch nieuws gierig in wat voor zin de gasresponse te veranderen is bij een GTI.
Want zo af en toe denkt ie dat ie een raket is, terwijl ik iets vooruit wil.:eek:

Word die wat milder?

Het is veel directer, geen vertraging in jouw voet en hoe die oppakt. Veel accurater, zeg 1:1 met jouw voet.

en gaan als een raket?
dat vond ik juist erg tegenvallen stock :oops:
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Bedankt voor het doorsturen @Nushia en hoe bevalt de Mini JCW ???
Mooi blok om te tunen !
Het is een S JCW (trim) ;) een JCW viel buiten het budget, of ik had een paar jaar oudere pre facelift met (voor mij) te veel kilometers moeten kopen. En ik heb dan liever jong, weinig kilometers en full option.

Maar het is echt een fantastisch autootje, rijd geweldig en is mega luxe! En weer iets om lekker te verbouwen natuurlijk
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: Syste, HoMi en Sal
Een GROTE beurt gedaan, alle filters, distributie, waterpomp en multibelt vernieuwd.
tevens 15 inch velgen verwisselt voor 17 inch en er Vredestein zomerbanden erop gezet.
ook de achterlichten vernieuwd en de ruitenwissers.
en aangezien de achterste ramen niet open of dicht gingen ook de raam motor in de voordeur vervangen.
 

Bijlagen

  • 20200426_092734.jpg
    20200426_092734.jpg
    1.9 MB · Weergaven: 34
  • 20200426_093355.jpg
    20200426_093355.jpg
    67.9 KB · Weergaven: 36
Volkswagen  Polo cross  1.4 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Eindelijk? Was het zo veel werk dan?
Ik heb nog niet alles binnen, maar ga dit binnenkort ook doen. Wel handig om te weten of ik er een paar uur voor uit moet trekken dan:sweatsmile:
Staat wel erg mooi trouwens!
Als je led lampen in je bumper gaat doen is het heel simpel, de mistlamp kappen eraf halen, zit een gat in zodat je met een haakje de kap eruit kan trekken.
nu schroef je de mistlampbehuizing los, haal de stekker los, draai de stekker een kwart slag en de lamp is eruit, plaats nieuwe en monteer alles weer terug,
ik zou voor je alles vast maakt ff de lampen testen en dan alles vast zetten.
Succes, simpel knusje
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Eindelijk? Was het zo veel werk dan?
Ik heb nog niet alles binnen, maar ga dit binnenkort ook doen. Wel handig om te weten of ik er een paar uur voor uit moet trekken dan:sweatsmile:
Staat wel erg mooi trouwens!
@Allison6R Originele Led koplamp erin gezet, duurde niet lang. Heb een verloopstekker ertussen moeten zetten.

@Skappa51 klopt helemaal! PY21W led dagrij verlichting en H8 voor mistlampen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  6C  1.4 TDI GP 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!