wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Stoelverwarming vandaag afgemaakt, lekkere warme billetje :)

Ook zomerwielen maar weer gemonteerd, nu verdiepen in goede zomerbanden die vervolgens om mijn winterset kunnen en dan weer onder de auto kunnen.
Dan de parabolica opknappen en gebruiken als winterset.

Voor de mensen die denken huhh...
Ik heb voor de winter nieuwe velgen gekocht momo revenge, hier heb ik mijn winterbanden die ik nog had liggen gemonteerd.
De andere set is parabolica velgen hier zitten nu de zomerbanden om, alleen is deze maat 205/45r17 en is de 205 te smal voor de momo velgen, hierdoor zie je de rand van de velg zonder bescherming van de band.
DE parabolica zijn inmiddels lelijk geworden dus deze wil ik opknappen en als winterset gebruiken
Ben benieuwd wat voor banden jij er onder legt ;) heb nu de goodyear eagle f1 assymetric 5 besteld komen goed uit de test.
 
Volkswagen  Polo 6R comfortline  1.2 TSI 77KW/105PK 
Ik heb een vraag over een polo 9N1 comfortline voor het aansluiten van een sub moet ik ergens naar binnen gaan met de + kabel. ik kan nergens een gat vinden om naar binnen te gaan> Ik ben nieuw hier dus hopelijk kan iemand me helpen
 
Volkswagen  Polo 9N1 2004  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!