wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Wil mijn zomerset graag laten poedercoaten in een donkere kleur zat zelf te denken aan antraciet of zwart of chrome black wat vinden jullie mooi onder een zilver kleurige Polo?

Graag wat feedback met evt. Adresjes waar ik ze heen kan brengen.

Dit is gunmetal, heb ik onder mijn auto zitten. Heb je een voorbeeld. Persoonlijk vind ik dit beter dan zwart behalve als de auto echt helemaal zwart is.

Mercedes kleur: 7756 grau metallic
 

Bijlagen

  • F898EBC5-886C-4865-998A-D9E2AAC9298A.jpeg
    F898EBC5-886C-4865-998A-D9E2AAC9298A.jpeg
    220 KB · Weergaven: 28
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
Schade formulier moeten invullen, voor mijn Polo men schaaft zo tegen mijn achterbumper aan terwijl ik geparkeerd stond, gelukkig zat ik in de auto!

Iemand ervaring met dit soort schades, en om wat voor een bedrag gaat dit getaxeerd worden gezien ik er niet akkoord mee ga dat enkel de achterbumper gespoten gaat worden, ene en het andere moet worden uitgespoten voor kleurverschil.
 

Bijlagen

  • d739bed4-4a38-4a89-b549-c2c9c4fc4394.jpeg
    d739bed4-4a38-4a89-b549-c2c9c4fc4394.jpeg
    213.3 KB · Weergaven: 57
Laatst bewerkt door een moderator:
Schade formulier moeten invullen, voor mijn Polo men schaaft zo tegen mijn achterbumper aan terwijl ik geparkeerd stond, gelukkig zat ik in de auto!

Iemand ervaring met dit soort schades, en om wat voor een bedrag gaat dit getaxeerd worden gezien ik er niet akkoord mee ga dat enkel de achterbumper gespoten gaat worden, ene en het andere moet worden uitgespoten voor kleurverschil.

Eerlijk, ik zou het plekje polijsten en bijtippen en het geld gebruiken voor een andere update.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Eerlijk, ik zou het plekje polijsten en bijtippen en het geld gebruiken voor een andere update.
Goed initiatief inderdaad, moet eerst nog het afhandelen met de verzekering, in de zekere zin aangegeven dat ik niet akkoord ga dat enkel mijn achterbumper wordt gespoten, ze moeten maar lekker gaan uitspuiten ik hoef geen enkel kleurverschil. Eens zien hoe ze m erop gaan taxeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Als je pech hebt doen ze alleen uitwaaieren en maar een deel van de bumper spuiten. Me vrouw had bijna een exacte schade, was ook uitwaaieren.

Daarin tegen, mijn bumper was ook beschadigd door een aanrijding, vorige polo. Bumper werdt uiteindelijk 5x overgespoten ivm niet tevreden met het resultaat. Je hebt garantie op spuitwerk, bij de vw was het 4 jaar.

Dus als je bang bent voor kleur verschil, gelijk aangeven bij de schade hersteller en melden dat je niet akkoord gaat met minder.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!