wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Niet perse vandaag iets gedaan, maar de afgelopen 2 weken een aantal dingen laten doen en zelf gedaan aan m'n Polo!

- Eibach Sportline verlagingsveren laten monteren
- Alle verlichting rondom laten tinten
- Velgen zelf geplastidipt
- Achter logo zwart geplastidipt

Nu moet ik alleen het logo op de voorkant nog zwart maken dmv een badgeskin.

hh.jpghhh.jpghhhh.jpghhhhh.jpg
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Niet perse vandaag iets gedaan, maar de afgelopen 2 weken een aantal dingen laten doen en zelf gedaan aan m'n Polo!

- Eibach Sportline verlagingsveren laten monteren
- Alle verlichting rondom laten tinten
- Velgen zelf geplastidipt
- Achter logo zwart geplastidipt

Nu moet ik alleen het logo op de voorkant nog zwart maken dmv een badgeskin.

hh.jpghhh.jpghhhh.jpghhhhh.jpg

Dat ziet er heel mooi uit!! Erg goed gedaan.
Hoe bevallen de verlagingsveren? Wat is het verschil met de originele veren?
Die velgen zijn ook heel vet. Zelf heb ik de lichtmetalen velgen onder de auto. Wellicht dat ik ze ook ga aanpakken. Kan je dit ook ergens laten doen? ( ben zelf niet zo handig )
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Dat ziet er heel mooi uit!! Erg goed gedaan.
Hoe bevallen de verlagingsveren? Wat is het verschil met de originele veren?
Die velgen zijn ook heel vet. Zelf heb ik de lichtmetalen velgen onder de auto. Wellicht dat ik ze ook ga aanpakken. Kan je dit ook ergens laten doen? ( ben zelf niet zo handig )
Hi! De veren bevallen mij prima, de auto is wel wat stugger, maar persoonlijk stoort het mij niet.
Er zijn zat bedrijven die de velgen voor je kunnen dippen. Als je googled op velgen plastidippen dan komen er een aantal bedrijven naar voren.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Jeppah
Staat echt heel dik!

Ben je alleen niet bang dat de politie moeilijk gaat doen?
Inprincipe zal het niet een ernstig geval zijn, je moet wel zichtbaar zijn in het donker indien dat niet het geval is, dan heb je een boete eraan hangen in het ergste geval WOK.
Theoretisch gezien kan ik er een boete voor krijgen, alleen gebeurd het niet zo snel. In het donker zie je geen verschil, behalve dat mijn lichtopbrengst wat minder is. Als je buiten de auto naar de lampen kijkt dan is het net of er niks mee gedaan is! Behalve overdag dan.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
@TimothyR, vraagje welke Led lampen heb je daar inzitten?, zijn namelijk mooi wit.

Thanks! Ik heb ze bij Xenon odijk gehaald. Zij hebben een tijd terug mijn 6c ook volgepropt met led. Nu heb ik een setje besteld en zelf gemonteerd, super simpel. Het was hun duurste set, weet niet precies de naam meer.. groot licht heb ik whitevisions h7 in zitten, gaat prima zo :)
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
20200130_113916.jpg

LED lampen in mijn polo gedrukt. Koplampen moeten nog even afgesteld worden (rechter op foto staat ver naar rechts). Ennnn minn grote vriend de handelaar heeft me verkeerde lampen gestuurd, dese "H4" heeft geen groot licht.. ‍♂️ iemand tips om de lampen goed af te stellen?
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!