wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Hier dan de foto's van mijn " in totaal" -3cm verlaagde 9N3 Stick Out Tongue hij is niet "geslammed" en ook geen schroefset. Maar je ziet duidelijk een verschil. hij gaat nog :mrgreen:5 tot 8mm zakken als de veren beetje ingereden zijn. Nu nog van 15" naar 17" endan zijn we klaar voor zomer:cool:.

ST verlagingsveren via ExtreemCarStyling 120eurie's. IMG_20190606_214936.jpg IMG_20190606_215058.jpgIMG_20190606_215427.jpg IMG_20190606_215532.jpg IMG_20190606_221358.jpg
Veel beter!! @Randhier9N3
Hoe rijdt die nu?

17inch zal hem zeker goed gaan staanBig Grin

Hij rijd zoizo stukje stugger,stabieler bij optrekken en afremmen. Had meteen een andere stabilisatorstang moeten meepakken waardoor het nog scherper reageert maar dat is dan weer voor later. Voor nu ben ik dik tevreden met het resultaat!:mrgreen::cool:
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jan de Bandeman en Robin
Auto opgehaald van de garage voor de grote beurt.
Ook zijn de remblokken rondom vervangen en de schokbrekers voor vervangen. (Hoorde gebonk tijdens het nemen van drempels, is nu weg :) )

Morgen even een testritje naar Praag maken ;)
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
331C0389-C26F-4324-941E-5E61C9810CA4.jpeg Ledjes in m’n kentekenverlixhting gezet samen met een maat van me! Serieus 5 minuutjes werk. Alleen bij hem iets lastiger want de lipjes waren gebroken..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Randhier9N3
Na het inslijpen van de remblokken wilde ik de lijnen van de gietmal ook alvast weg wegslijpen. Uiteindelijk heb ik de slijptol er helemaal maar lichtjes over heen gehaald. Scheelt behoorlijk wat schuur werk. Ondanks de vegen van de slijptol zie je ze toch zelden zo glimmend!:cool:

Before__________________After


Volgende week nog hard werken aan me minor om 30 studiepunten binnen te harken, en kan het schuren en lakken beginnen van de remklauwen en gaat het allemaal wat sneller. De nieuwe velgen passen nu ook perfect, als het mooi weer is wordt wordt hij weer gepoetst en krijgen jullie de foto's;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en VM407
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!