wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Stootstrips deuren en kofferbak.

Sharkvin geplaatst. Helaas is de kleur een stuk lichter dan het blauw van mn auto (op foto moeilijk beoordelen bij bestellen).
Als ik me eraan erger haal ik ern andere (carbon of zwart?)20190330_150423.jpg 20190330_152416.jpg
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90pk Bluemotion with a touch of VAG techniek 
GTI stuurtje geplaatst :)
23bb666a86ea0592faa99d51955b4186.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
Stootstrips deuren en kofferbak.

Sharkvin geplaatst. Helaas is de kleur een stuk lichter dan het blauw van mn auto (op foto moeilijk beoordelen bij bestellen).
Als ik me eraan erger haal ik ern andere (carbon of zwart?)20190330_150423.jpg 20190330_152416.jpg
Zou deze er af halen met een warme fohn en een zwarte halen icm je getinte ruiten. Vind dit niet mooi man.. lijkt totaal niet op jouw autokleur
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Ja, beetje lastig goede blauw kopen ahv foto.
Zwart meestal veilig, toch?

Je kan ook een spuitbus kopen in jouw lakkleur en effe een keer een uurtje, 2 uurtjes, de tijd voor nemen om hem netjes te spuiten.

Lakkleur staat ergens op een sticker bij je reservewiel (bijv. mijn kleur is LD7R) en spuitbus op code kan je bijv. bij https://www.autolakopmaat.nl/spuitbussen/ kopen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Kristel en Laszlo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!