wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Het hele zooitje om eindelijk m'n auto eens met liefde te gaan wassen...
Ik was eigenlijk van plan om een combinatie van de beste producten te gaan halen ( volgens fora) maar toen zag ik dat ze bij halfords alles van t auto reiniging de actie 3=2 hebben. Dus heb ik maar alles van Meguiars en Turtlewax en deeltje Sonax genomen aangezien dat de merken zijn die ze verkopen. In 5x betaald zodat ze niet alle goedkope producten namen. De grote pakketten samen etc. Toch opgeteld een korting van 90 euro! Morgen komt alles binnen :mrgreen::mrgreen:.

Dus als iemand nog iets nodig heeft.. Halfords!
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
Het hele zooitje om eindelijk m'n auto eens met liefde te gaan wassen...
Ik was eigenlijk van plan om een combinatie van de beste producten te gaan halen ( volgens fora) maar toen zag ik dat ze bij halfords alles van t auto reiniging de actie 3=2 hebben. Dus heb ik maar alles van Meguiars en Turtlewax en deeltje Sonax genomen aangezien dat de merken zijn die ze verkopen. In 5x betaald zodat ze niet alle goedkope producten namen. De grote pakketten samen etc. Toch opgeteld een korting van 90 euro! Morgen komt alles binnen :mrgreen::mrgreen:.

Dus als iemand nog iets nodig heeft.. Halfords!

Ik zou door de bomen het bos niet meer zien... Moet echt die poetsclinic gaan doen bij Carclean.com denk ik. Heb geen idee wat ik zou moeten kopen en waar ik zou moeten beginnen... Natuurlijk kan ik de auto wel poetsen met wax, maar daar haal je denk ik 20% van het resultaat wat je zou kunnen halen.
 
Wat een geld allemaal voor poetsmiddelen..
Ik gooi mijn autolak 2x per jaar in de meguair’s carnauba wax.
Daartussen was ik mijn auto in de wasbox.
Emmer vullen,auto inspuiten met hogedrukzeep,auto afnemen met spons en weer afspuiten met vlekvrij water en tot slot afzemen.

Kosten: €1,50
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Wat een geld allemaal voor poetsmiddelen..
Ik gooi mijn autolak 2x per jaar in de meguair’s carnauba wax.
Daartussen was ik mijn auto in de wasbox.
Emmer vullen,auto inspuiten met hogedrukzeep,auto afnemen met spons en weer afspuiten met vlekvrij water en tot slot afzemen.

Kosten: €1,50
Je kan het zo gek maken als je zelf wilt,
Ik polijst hem 1a 2x in een jaar en zet hem 2 tot 3x goed in de wax.

1x de aanschaf van polijst machine, de polijst spullen, en wax en je kan jaren vooruit.
 
Helemaal waar hoor mausie..
Het is echt een hoop geld... Deed zeer met betalen :').
Normaal gezien laat ik 1x per jaar m'n auto volledig wassen etc en van binnen reiniging en stomen etc. Ik leef ( niet letterlijk) in m'n auto en vind dit dan ook wel nodig. Nu ben ik goedkoper uit als ik het zelf doe en ik kan er mee gaan hobbyen, als vrienden / kennissen de auto's een keer goed schoongemaakt willen hebben kan ik t doen en verdien ik de producten terug.
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
Helemaal waar hoor mausie..
Het is echt een hoop geld... Deed zeer met betalen :').
Normaal gezien laat ik 1x per jaar m'n auto volledig wassen etc en van binnen reiniging en stomen etc. Ik leef ( niet letterlijk) in m'n auto en vind dit dan ook wel nodig. Nu ben ik goedkoper uit als ik het zelf doe en ik kan er mee gaan hobbyen, als vrienden / kennissen de auto's een keer goed schoongemaakt willen hebben kan ik t doen en verdien ik de producten terug.

Wat geef jij gemiddeld uit om het te laten doen?
Ik leef het liefst zo lui mogelijk.
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline Business  1.0 TSI 95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!