wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Laatst bewerkt:
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: Lennart
@Roon @Jan de Bandeman heb hem net erin gemonteerd en het ziet er nice uit. Ga het stukje om de heater schakelaars ook opnieuw doen. Je ziet de kleur overloop. Maar past echt mooi met de rest van de rode accenten. En toevallig is de rood ook t zelfde kleur rood (vuur rood) dus je ziet geen verschil in de rood op het dash en de schakelpook. En heb nu 2 complete luchtroosters in het midden IMG_20190318_201447.jpg IMG_20190318_201619.jpg 20190318_184734.jpg 20190318_195854.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 

Dankje Jan
Mooi gedaan. Ziet er keurig uit.
Die rode lijnen heb je nu zelf afgeplakt helemaal? Je had het ook evt nog met rode sticker lijnen kunnen doen.

https://s.click.aliexpress.com/e/cK4GsDMy

Maar dit is ook netjes, wel meer werk.
Zit jouw stuur rechts btw?

Dankjewel. Achteraf gezien had ik mezelf heel wat afplakwerk kunnen besparen ja hahah. Achja het was echt een leerproces voor mij. Had het spuit gedeelte onderschat, en uiteindelijk daar ook van geleerd voor in de toekomst. Tis dat je het vraagt maar nee mijn stuur zit links zoals normale NL auto's maar mijn telefoon camera doet gek waardoor mijn foto's gespiegeld worden :s
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
heb jij hier toevallig ervaring mee? Ik zit te denken aan ambient light, soort led snoertje door dashboard dus.

Ik heb wel enig ervaring met die strips van Ali. Makkelijk aan te brengen. Daar ook filmpjes zat van op Youtube. Ik had het in me oude blauwe Skoda Fabia. In het blauw dus maar door de zon en door de tijd heen word het lichter van kleur en word niet mooi meer. Dit is een korte termijn mod. Of je moet het elke keer opnieuw zetten als de kleur vervaagt of je gaat voor de lange termijn mod en dat is spuitverven.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!