wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Dank je. Wel leuk, hij heeft dezelfde radio als ik heb.

Klopt het dat die rode lijntjes op je middenconsole voor het spuiten een stuk minder dik waren?

Klopt. Op mijn post over de test design had ik indd iets dunnere lijnen. Uiteindelijk besloten om ze iets dikker te maken. Dus opnieuw moeten belijnen toen. Was een mistake want omdat het iets dikker was, was het iets lastiger om de bochten mooi te plakken maar tochwel aardig uitgekomen.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jan de Bandeman
Ik kan fout zitten maar je auto zit zo hoog joh. Misschien laten verlagen? Stick Out Tongue
Klopt, standaard set ligt er onder alleen verlagingsveren maar dat is niet veel. Is door vorige eigenaar gedaan. Ik vind t maar kut want ik kan op geen enkele 4 of 2 poots brug omdat die te laag hangt. En drempels moet ik ook al mee opnpassen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Zit weer in elkaar, dus kan geen foto's maken.

Ik heb een Duits YouTube How-To gevonden.
Vanaf 3min40

In hun geval werkte ventilator helemaal niet meer.
Vandaar dat zij eerst zekering en spanning checken.

Bij mij werkte alleen stand 4, dus kachelweerstand kapot, oorzaak kachelventilator geeft teveel weerstand.

6Q1820015 is kachelventilator

Als ik bij oude ventilator probeer te draaien met de hand, staat het na 1mm stil.
Bij nieuwe draait die paar keer rond.

Kachelweerstand kost +- 15euro
Kachelventilator kost +- 110euro

Benieuwt wat dit bij dealer zou hebben gekost, als zij het hadden gevangen. (Inclusief onderdelen)

Mijn kachelventilator is er helaas ook mee opgehouden. De dealer vraagt behoorlijk hoge bedragen voor een ventilator en weerstand :eek:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 FSI 
Afspraak (10-04) gemaakt bij de dealer voor de APK. Tegelijk een proefrit aangevraagd voor een Polo AW automaat. Je moet toch iets doen tijdens het wachten. :mrgreen: En ik ben ook wel benieuwd hoe een AW automaat rijdt. Is helaas slechts een Comfortline zonder active display. :(
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Jan de Bandeman
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!