wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

raammechanisme vervangen, spiegel was beschadigd vervangen en weer mijn zomerbanden eronder.

(helaas is mijn airbaglampje wel gaan branden, moet dat nog ergens zien te fixen)

214ywqo.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk BMT 
De zomersloffen weer gemonteerd :cool:
Ik had Boavista velgen:
Boavista.JPG

En heb nu Mirabeau velgen:
Mirabeau.JPG

De banden op de Boavista velgen hebben een breedte van 215 en de banden op de Mirabeau velgen een breedte van 205. Persoonlijk vind ik het verschil in geluid aardig groot. De 205 zijn een stuk stiller :)
Dat is vervelend dat de banden meer lawaai maken.... misschien moet je ze dan toch maar verkopen Stick Out Tongue

Die velgen staan er zeer mooi onder!
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
@heriox
Denk dat als je die mistlamp kappen in dezelfde kleur als je auto zou laten spuiten dat het echt mooi zal staan;)

Ze zijn inderdaad aardig verkleurd :rolleyes:

Dat is vervelend dat de banden meer lawaai maken.... misschien moet je ze dan toch maar verkopen Stick Out Tongue

Die velgen staan er zeer mooi onder!

De banden op de Mirabeau zijn juist stiller :) Wat ik met de Boavista's ga doen weet ik nog niet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 FSI 
Na een paar lange dagen van schuren en spuiten en wachttijden tussen de verflagen door. Hier is dan een update van de nieuwe midden dashconsole voor mijn polo. Stomgenoeg kon ik de afplaktape alleen in het rood vinden wat het belijnen op het rode lak beetje lastig maakte. Omdat de matt zwart 3 lagen werd was hij nog beetje nat langs de tapelijnen. Dus nog laten drogen tot morgen en dan de rode lijnen schoonmaken. Ben er blij mee ;)20190313_230058.jpg IMG-20190316-WA0004.jpg IMG-20190316-WA0005.jpg 20190316_155628.jpg 20190316_174138.jpg 20190316_183125.jpg 20190316_183136.jpg 20190316_191716.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
Na een paar lange dagen van schuren en spuiten en wachttijden tussen de verflagen door. Hier is dan een update van de nieuwe midden dashconsole voor mijn polo. Stomgenoeg kon ik de afplaktape alleen in het rood vinden wat het belijnen op het rode lak beetje lastig maakte. Omdat de matt zwart 3 lagen werd was hij nog beetje nat langs de tapelijnen. Dus nog laten drogen tot morgen en dan de rode lijnen schoonmaken. Ben er blij mee ;)20190313_230058.jpg IMG-20190316-WA0004.jpg IMG-20190316-WA0005.jpg 20190316_155628.jpg 20190316_174138.jpg 20190316_183125.jpg 20190316_183136.jpg 20190316_191716.jpg
Ziet er gaaf uit:cool:
 
Volkswagen  Golf 5  1.6 fsi 115pk 
  • Leuk
Waarderingen: Randhier9N3
Na een paar lange dagen van schuren en spuiten en wachttijden tussen de verflagen door. Hier is dan een update van de nieuwe midden dashconsole voor mijn polo. Stomgenoeg kon ik de afplaktape alleen in het rood vinden wat het belijnen op het rode lak beetje lastig maakte. Omdat de matt zwart 3 lagen werd was hij nog beetje nat langs de tapelijnen. Dus nog laten drogen tot morgen en dan de rode lijnen schoonmaken. Ben er blij mee ;)
Petje af!! Nooit aan gedacht dat het te spuiten was.
Zat er laatst aan te denken om het te laten wrappen nadat ik gezien had wat een vriendin van mij had gedaan bij een 6R. (zij zit in de wrapingbusiness) Maar een 6R dash is heel wat simpeler te wrappen dan een 9N dash.
Maar ik zou al niet weten hoe ik dat hele ding moet (de)monteren met al die bekabeling erachter. Ben al lang blij dat mijn radio eindelijk goed zit.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Randhier9N3
Past mooi bij jou interieur met jou rode accenten

Thanks thanks. Dat was ook indd mijn doel.
Petje af!! Nooit aan gedacht dat het te spuiten was.
Zat er laatst aan te denken om het te laten wrappen nadat ik gezien had wat een vriendin van mij had gedaan bij een 6R. (zij zit in de wrapingbusiness) Maar een 6R dash is heel wat simpeler te wrappen dan een 9N dash.
Maar ik zou al niet weten hoe ik dat hele ding moet (de)monteren met al die bekabeling erachter. Ben al lang blij dat mijn radio eindelijk goed zit.

Omdat het een vriendin is zeg je,zou ik het laten wrappen. Dat zal veel minder tijd kosten dan spuiten. Wou altijd al glossy carbon wrap. Maar omdat mijn airco rooster kapot zijn was ik opzoek naar een andere complete. Deze gevonden bij een sloopbedrijf. Maar was wel flink bekrast. Drm dat ik heb besloten helemaal op te schuren en te spuiten . De rode accent heb ik op t laatste moment besloten te doen. Dat gaat mooi samen met de armsteun en schakelpook. Wat betreft demonteren is dat echt heel eenvoudig. Op youtube heb je een filmpje. Word stap voor stap uitgelegd. 6 torx schroefjes en beetje handwerk. Ik vind het ook leuk om te doen dus dat is ook een van de reden dat ik de lange termijn oplossing heb gekozen en dat is spuiten.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!