wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

is dat goed te doen ??
Indien je de juiste torx bitjes hebt wel ;) het vervangen van de lampen in de units is echt goed zelf te doen.
Leuk om te zien hoe de kleur en lichtopbrengst steeds beter is geworden in de afgelopen week. Heb niets met blauwe verlichting, maar deze lampen zijn net iets "witter" dan de originele Philips lampen.
 
Volkswagen  Polo AW - GTI 2020  2.0 TSI stage 2 @ 298pk 481nm 
Na uitvoerig overleg met Retrofitlab eindelijk een mooie (hopelijk) oplossing gevonden om de matige Valeo projector uit de oem xenon koplamp te gaan vervangen.
Er zijn eigenlijk geen gegevens bekend van andere die eerder deze Valeo projector hebben vervangen, dus ik ga het gewoon proberen. Het wordt even klussen, maar ben heel benieuwd naar het resultaat. Scherpere cut-off, maar vooral veel meer lichtopbrengst door de heldere lens en veel betere reflector.

Ik heb ook valeo units, maar hoe los je het effect van de lamp op het glas op? Het lijkt alsof het glas (is het wel echt glas?) "doffer" wordt, ik zal er eens een foto van proberen te maken morgen bij daglicht.
 
Volkswagen  Polo AW - GTI 2020  2.0 TSI stage 2 @ 298pk 481nm 
Ik heb ook valeo units, maar hoe los je het effect van de lamp op het glas op? Het lijkt alsof het glas (is het wel echt glas?) "doffer" wordt, ik zal er eens een foto van proberen te maken morgen bij daglicht.

Je bedoelt dat je lens niet helder meer is?
Ik geloof dat bijna elk merk hier we last van heeft.

Misschien dan schoonmaken helpt , via de binnenkant.
Denk alleen dat het een rot klusje is Stick Out Tongue
 
Bedoel je de kleine ronde lens van de projector zelf? Of gewoon het koplamp ‘glas’ zeg maar? Beide zijn overigens plastic.

De projector lens is niet helder te krijgen. Dat is de slijpwijze waardoor deze niet helder is. En een stukje viezigheid.
Als je het zou willen schoonmaken moet je het koplamp glas er af halen etc. Dan zou ik direct de projector vervangen als toch bezig bent.
Of het vervangen ook daadwerkelijk kan laat ik over een paar weken weten [emoji106]

Het koplamp ‘glas’ is eventueel wel te polijsten als t echt dof begint te worden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Super interessant, wat heb je precies geüpgrade?
Ik had er al een nieuwe radio ingezet ;
https://www.audiovolt.nl/product/navigatie-android-8-0-volkswagen-seat-skoda-rns-pasvorm/
Echt een topper, alles mee te doen, je mist geen wedstrijd ;) je kunt gewoon tv kijken erop, mega geheugen dus hoeveel apps uit de appstore er ook opstaan blijft snel,
Optisch super mooi en ook goed voor je geluid.

Voor de rest heb ik alles vervangen door gladen. Voor een composetje ( rs165)
Achterdeuren een coaxiale set ( rc165)
In de ruimte van je reservewiel een subwoofer ( gladen rs8 rb extreme)
5 kanaals versterker 150c5
En ik heb de deuren gedempt en tevens ook de ruimte van de subwoofer!
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
Gister avond geregeld maar gooi het nu ff erbij. Afspraak gemaakt voor inbouwen van VW logo deurlicht en hoofdsteun met monitor. 28ste staat vast hopelijk loopt alles goed af en kan ik er meteen van genieten.
Screenshot_20190224-031121_AliExpress.jpg | 2X Auto LED deur licht Voor VW Logo Projector Deur Waarschuwingslampje Welkom fit Voor VW golf 4 mk4 touran caddy mk4 bora Beatles https://s.click.aliexpress.com/e/f65x226vH
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
Vanmiddag geluk gehad bij een autosloperij in tilburg. Center dashboard console. Mijne had beschadigde lamellen voor de luchtrooster. Heb er eentje kunnen vinden met complete rooster ( gaf die man 15eu voor). Op eBay of Ali zijn ze vanaf 99.00euro. Van de week beetje krasjes opschuren en matt zwart spuiten.IMG-20190311-WA0002.jpeg IMG-20190311-WA0025.jpeg
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
Vandaag opgeschuurt en geprepareerd voor 1ste laag primer. Achteraf gezien kon ik de originele zachte matt coating met een plamuurmes afschrapen en drna de resjes mooi glad afwerken met schuurpapier. Tip voor de volgende 9n liefhebber. Vond het zelf pas uit nadat ik al over de helft was met schuren maargoed het resultaat mocht er dan ook echt zijn. Hier enkele foto's van de voorbereidingen en heb zojuist 1ste laag grondverf op gedaan. Wegens het slecht weer zal het meer tijd nodig hebben om te drogen dan normaal. Dus ik laat het voor vandaag op 1laag grondverf. Morgen nog even fijn afwerken met schuurpapier 400 en dan de 2e laag grond erop doen en als het weer een beetje mee zit morgen dan meteen ook de matt lak erop 20190312_172541.jpg 20190312_172553.jpg 20190312_190205.jpg 20190312_192915.jpg 20190312_193025.jpg 20190313_193422.jpg 20190313_195359.jpg 20190313_195359.jpg
 

Bijlagen

  • 20190312_211435.jpg
    20190312_211435.jpg
    847.4 KB · Weergaven: 35
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!