wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Meningen blijven er toch over verdeeld. Een keer een documentaire gezien waarbij v power als beste eruit kom besluit je het te willen doen. Doe het eens per kwartaal ofzo
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Ja ik tank eigenlijk altijd Vpower, maar in Waddinxveen waar ik altijd tankte onderweg naar mn werk was het verschil tussen 95 en 98 nihil, een cent of 3-4 terwijl dit in Houten bijv. 10-15 cent scheelt.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Het verschil is voornamelijk te merken als hij gechipt wordt/is ;). En 102 heeft een schonere verbranding, ergo schonere motor / uitlaten. Dat laatste zal voor de meeste een zorg zijn Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo
Winterset erop:

a1rhbt.jpg

4in6nb.jpg
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Gijs97 en VM407
Ik heb v power getankt in voorbereiding voor chippen, ook tankte ik bij een onbemande buurttank. Deze had een hoog octaaf gehalte, maar ook wat vervuiling denk ik omdat me auto wat rotter ging lopen. Dus nu v power voor chippen en schoonmaken van de motor, zover dat werkt.
Word wel wat schoner.. bij m'n eerste auto kreeg ik foutmelding "storing uitlaatgassen", na tankje V-power was het weg.
Weer normale benzine, melding terug, erna paar keer v-power en toen bleef het weg
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!