wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Mischien een idee een how-to te maken?
Volgens mij meerdere met een kapotte kachel;)
Zit weer in elkaar, dus kan geen foto's maken.

Ik heb een Duits YouTube How-To gevonden.
Vanaf 3min40

In hun geval werkte ventilator helemaal niet meer.
Vandaar dat zij eerst zekering en spanning checken.

Bij mij werkte alleen stand 4, dus kachelweerstand kapot, oorzaak kachelventilator geeft teveel weerstand.

6Q1820015 is kachelventilator

Als ik bij oude ventilator probeer te draaien met de hand, staat het na 1mm stil.
Bij nieuwe draait die paar keer rond.

Kachelweerstand kost +- 15euro
Kachelventilator kost +- 110euro

Benieuwt wat dit bij dealer zou hebben gekost, als zij het hadden gevangen. (Inclusief onderdelen)
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: heriox
mijn polootje vandaag weer opgehaald. vrijdag langs de snelweg komen te staan om vervolgens naar Eindhoven te worden gesleept. Ik had helemaal geen aandrijving meer. Vandaag bleek dat er een sensor kapot was die niet los te vervangen is dus moest er een heel mechanisme worden vervangen. gelukkig allemaal grotendeels onder garantie gevallen :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
Even wat foto's gaan trekken in de sneeuw Big Grin
1k0.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Lennart en DeeOow
Yup ik neem 3 keer 1.5 liter flessen mee, kokend heet water. Dan de naar de wasbox, shampoo in de emmer, kokend heet water erbij en dan afvallen met water van de wasbox, warme handjes gegarandeerd. Totdat je klaar bent natuurlijk, dan is het brrrrr

Ik neem auto wel af met ijskoud water:confused: op een gegeven moment zijn mijn handen zou koud,dat er geen gevoel meer in zit,dan kan je gewoon wassen:mrgreen::mrgreen:
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Zit weer in elkaar, dus kan geen foto's maken.

Ik heb een Duits YouTube How-To gevonden.
Vanaf 3min40

In hun geval werkte ventilator helemaal niet meer.
Vandaar dat zij eerst zekering en spanning checken.

Bij mij werkte alleen stand 4, dus kachelweerstand kapot, oorzaak kachelventilator geeft teveel weerstand.

6Q1820015 is kachelventilator

Als ik bij oude ventilator probeer te draaien met de hand, staat het na 1mm stil.
Bij nieuwe draait die paar keer rond.

Kachelweerstand kost +- 15euro
Kachelventilator kost +- 110euro

Benieuwt wat dit bij dealer zou hebben gekost, als zij het hadden gevangen. (Inclusief onderdelen)
Ik ben ook van plan om die van mij te veranderen alleen die ik heb besteld kostte 50 euro,
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!