wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

oeh nice man. scherpe prijs ook zeg !
Ja daarom! De prijs, en @mausie hebben mij over gehaald het te doen..
Ik krijg in januari ook een lease van mijn nieuwe werkgever maar heb besloten om de Polo te houden want hobby enz en ja dat mag dan geld kosten toch? Ook twijfelde ik of het geen kwaad kon voor de motor etc.

Al met al, ben heel erg benieuwd.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
FB2B0C04-EB26-4A93-ACF0-B1DCC03B6B12.jpeg
Eindelijk mijn MF stuur laten inbouwen!
Alleen nog mistlampen en klapsleutels/afstand voor op de CV laten plaatsen.
Ik merk wel dat er net wat meer ruimte tussen de airbag en stuur zit (naden). Hebben andere mensen dat ook nadat er een MF stuur is ingebouwd?

Waarom zit er ruimte tussen ? heb jij de airbag van een kale ledere stuur ingebouwd op de mf stuur ?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Achter gelaten bij de garage voor het vervangen van de distributieketting. Morgen weer ophalen.
Aardig kostenplaatje
Tja Mn zakgeld is wel op ja. Maarja, wat is het alternatief he.
Toch ben ik er wel blij mee dat t straks allemaal goed en zeker is. Kan ik een afspraak maken voor chippen [emoji16]
wat hoorde je precies
 
Volkswagen  Polo Highline  1.2 Tsi 
Vandaag vooral lopen ergeren.

Eerst ontdekte dat ik toch nog een sinterklaascadeautje heb gekregen. :(
20181213_142005.jpg

Daarna ging na het starten het motorlampje geel branden (zie kleine vragen topic) en eenmaal onderweg begaf mijn radio het. (later deed hij het wel weer) Verlichting ging uit en ik kon niets meer regelen. Geluid bleef wel hoorbaar. (is al eens terug gestuurd maar ze konden niets vinden)

Ondanks alles wel weer getrakteerd op een volle tank Euro98.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!