wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Was dat een beetje een felle led? Zie bij de comments dat het gewoon hetzelfde is als een normaal lampje.

Als ik de 6c gti lampen erin knal heeft die wel fatsoenlijk licht?

Zit ook te twijfelen over deze lampen. Ook best dik.
Screenshot_20180906-215057_AliExpress.jpg
Dat is Mercedes S-klasse look..

Deze heb ik in m'n 6R,
1156 P21W BA15S LED Canbus Error Free 850LM 4014 45SMD Decoder Lamp Canbus Bulb Reverse Turn Signal Light With Resistor Lamp
http://s.aliexpress.com/n2q2y6ri
Geven veel licht en geen error, ook in feedback zie je dat mensen geen error krijgen
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
@Laszlo De lampjes die ik had heb ik gekregen, maar komen wel van ali en zien er precies zo uit en waren prima wit.
En zoals hierboven beschreven door anderen denk ik ook dat je het beter kan laten die mercedes look lampen. Maar! Ieder ze eigen smaak natuurlijk. (Vind ze wel ver eruit zien though).
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Naah jullie hebben gelijk. Moet ik niet willen. Zonde van de prachtige polo ;)

Even wachten op Michael en dan ga ik als eerste aan de slag met mijn koplampen. Wat maken die de auto vreselijk lelijk joh. Lelijke h4 en van binnen helemaal geoxideert.

Wil die van de 6c of die U led
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Dat is Mercedes S-klasse look..

Deze heb ik in m'n 6R,
1156 P21W BA15S LED Canbus Error Free 850LM 4014 45SMD Decoder Lamp Canbus Bulb Reverse Turn Signal Light With Resistor Lamp
http://s.aliexpress.com/n2q2y6ri
Geven veel licht en geen error, ook in feedback zie je dat mensen geen error krijgen

Jaaaaaaa precies Walter die heb ik besteld!!! En die geven een canbus error..... ben er in aanraking mee gekomen na research op t forum. wtf ..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Naah jullie hebben gelijk. Moet ik niet willen. Zonde van de prachtige polo ;)

Even wachten op Michael en dan ga ik als eerste aan de slag met mijn koplampen. Wat maken die de auto vreselijk lelijk joh. Lelijke h4 en van binnen helemaal geoxideert.

Wil die van de 6c of die U led
Voor de koplampen zou ik persoonlijk voor de U-LED gaan man die zijn erg mooi. Bij de 6C halogeen koplampen moet je eigenlijk ook weer de 6C grill nemen zodat het chrome sierstrip weer netjes doorloopt :)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Jaaaaaaa precies Walter die heb ik besteld!!! En die geven een canbus error..... ben er in aanraking mee gekomen na research op t forum. wtf ..

Geven deze lampen direct een storing, dus stationair lopende motor en dan de verlichting inschakelen of pas as je dan gaat rijden?
Klinkt gek, had T10 LED stadslichten in de (Canbus proof) in de koplampen en dat ging goed tot ik ga rijden. Bij een dip in het toerental te weinig spanning en dan direct een error.
 
Ik heb op Ali wat weerstanden gekocht, voor de H8 bochtenverlichting, voor de T10 en kentekenverlichting..
Als goed is, zit ik straks zonder foutmelding.
Komen hopelijk zaterdag binnen. (zijn al in NL)

De H4 bi-LED verlichting komt vandaag.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Geven deze lampen direct een storing, dus stationair lopende motor en dan de verlichting inschakelen of pas as je dan gaat rijden?
Klinkt gek, had T10 LED stadslichten in de (Canbus proof) in de koplampen en dat ging goed tot ik ga rijden. Bij een dip in het toerental te weinig spanning en dan direct een error.

Als ik hem aanzet krijg ik geen storing. Als ik hem in zijn achteruit zet krijg ik de storing (als de lamp dus geactiveerd word)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Ik heb op Ali wat weerstanden gekocht, voor de H8 bochtenverlichting, voor de T10 en kentekenverlichting..
Als goed is, zit ik straks zonder foutmelding.
Komen hopelijk zaterdag binnen. (zijn al in NL)

De H4 bi-LED verlichting komt vandaag.
H4 bi led verlichting? Verpesten led lampjes niet je lichtbeeld?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Was dat een beetje een felle led? Zie bij de comments dat het gewoon hetzelfde is als een normaal lampje.

Als ik de 6c gti lampen erin knal heeft die wel fatsoenlijk licht?

Zit ook te twijfelen over deze lampen. Ook best dik.
Screenshot_20180906-215057_AliExpress.jpg
is dit niet iets voor je dan? alles is led achteruitrijlicht, mistlicht en ook de Knipperlichten
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6tdi dsg7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!