wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Van de week de nieuwe modderkuip ontvangen dus vandaag de gebroken modderkuip vervangen. Echter bleek goedkoop duurkoop te zijn want de gaten komen slecht overeen en het is erg bros en dun materiaal. Daar waar het kon zit hij vast maar voor het mooie moet de rest ook nog vast. Hij komt in elk geval niet los en het is weer spatwaterdicht. Tegen de tijd dat het weer wat warmer is hem maar weer vervangen want met 3,5 graden was het geen pretje om dit zonder garage te doen :grimacing:
 
  • Leuk
Waarderingen: Ger Louwen
Vanmorgen naar de dealer gebracht voor lichtelijk naar rechts trekken van de auto en wat stormschade op de achterklep. Zojuist weer terug van de dealer, alleen zonder auto. Letterlijk het terrein nog niet af of ik merkte dat het stuur niet recht stond, even rondje gereden, auto reed mooi in een rechte lijn alleen het stuur deed dit zeker niet. Ze houden de auto nog een dagje en dan morgen afhalen.
Beetje slordig van de dealer dat ze je auto zo terug geven, even controleren of het stuur recht staat is nou ook weer niet zoveel moeite, even opletten met het uitlijnen, je zet eerst het stuur recht en daarna de wielen.
 
Volskwagen  Polo GTI aw  2 liter 280 pk 
Beetje slordig van de dealer dat ze je auto zo terug geven, even controleren of het stuur recht staat is nou ook weer niet zoveel moeite, even opletten met het uitlijnen, je zet eerst het stuur recht en daarna de wielen.
True. Uit eindelijk lang verhaal kort hebben ze gefaald met een reparatie een tijd geleden, m’n achteras bleek krom, vervangen en opgelost. (Hun / verzekering kosten)

Ik wacht nog steeds op een bos bloemen en excuses van ze.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  • Leuk
Waarderingen: Ger Louwen
Vanochtend een bezoekje gebracht aan VAGTechniek nuenen. De polo is op maat gechipt naar 143PK en 234NM koppel, tevens is de DSG aangepakt dmv stage 2+. Op de terugweg is de auto natuurlijk uitgebreid getest, een wereld van verschil!!

Tevens zijn de mistlampkappen en gril veranderd voor hoogglans onderdelen.

Zie hieronder de foto’s van het tunen en het resultaat:

437E97FB-F340-4E9B-9C0C-409AB74479CA.jpeg

3E243499-17A4-47D2-947F-44ED884AA3AD.jpeg
F1E227F0-CE60-4AD4-906E-A1FF9EB3CE98.jpeg
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
Bearlock in de R laten monteren en 5W30 olie vervangen door 5W40. Tevens wielen opnieuw gebalanceerd nadat ik ineens rare trillingen kreeg bij 100+ (lijkt erop dat er een loodje vandoor is gegaan) en dat is nu weer helemaal in orde. Ook alvast bij VAGTechniek besproken wat er zoal nodig is om die 420 paardjes te laten trappelen later dit jaar :cool:.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Bearlock in de R laten monteren en 5W30 olie vervangen door 5W40. Tevens wielen opnieuw gebalanceerd nadat ik ineens rare trillingen kreeg bij 100+ (lijkt erop dat er een loodje vandoor is gegaan) en dat is nu weer helemaal in orde. Ook alvast bij VAGTechniek besproken wat er zoal nodig is om die 420 paardjes te laten trappelen later dit jaar :cool:.

Niceee! VAGtechniek ben ik dinsdag ok wat extra paarden wezen halen !
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
  • Leuk
Waarderingen: expor
Bearlock in de R laten monteren en 5W30 olie vervangen door 5W40. Tevens wielen opnieuw gebalanceerd nadat ik ineens rare trillingen kreeg bij 100+ (lijkt erop dat er een loodje vandoor is gegaan) en dat is nu weer helemaal in orde. Ook alvast bij VAGTechniek besproken wat er zoal nodig is om die 420 paardjes te laten trappelen later dit jaar :cool:.
420 paardjes...:eek:
Waarom heb je gekozen voor 5w40 olie?
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!