wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Trouwens,
Ik heb een 2e kofferbakverlichting lichtje gevonden, is OEM, kon hem overnemen van een maatje.
Alleen nu moet ik hem nog aansluiten, hebben jullie tips? En moet ik trouwens zelf z'n kabelboompje maken voor de elektra of kan je deze kopen?
Want ben geen handige harry, ik kan wel dingen aansluiten enzo maar zelf in elkaar zetten qua elektronica ben ik niet z'n ster in.

Kijk hier ff

https://mypolo.nl/xenforo/threads/black-white-1-2-tsi-6c-first-edition.9015/#post-154489
 
Ambient light mod er in gezet ben het alleen niet eens met de kleur ik denk dat ik rood ga bestellen...

c62603f163339483e7d6189c1d4e1d16.jpg
8a0f10973d392d462d7b51923843cfde.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Best geinig!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: mikerosauer
Oei dat ziet er niet goed uit inderdaad, hoe heb je dat voor elkaar gekregen.
Aanraakscherm kapot gestoten of is het iets software matig.
Dat wordt inderdaad opzoek naar een goede vervanger, heb je al wat op het oog of ben je er nog niet uit wat het gaat worden. Succes met de zoektocht :)
 
Volvo  -  - 
Hij begon vanmorgen na een minuut of 10 een béétje dubbel weer te geven ondertussen geen radio meer nog wel sd.
Nu is die helemaal zwart.
Ik ga denk voor 9 inch android met dab+
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Vandaag de ruitenwisser tank gemaakt er zat een lek in.
 

Bijlagen

  • IMG_1368.JPG
    IMG_1368.JPG
    856 KB · Weergaven: 82
  • IMG_1369.JPG
    IMG_1369.JPG
    1.1 MB · Weergaven: 91
  • IMG_1370.JPG
    IMG_1370.JPG
    1.3 MB · Weergaven: 87
  • IMG_1371.JPG
    IMG_1371.JPG
    1.7 MB · Weergaven: 75
Seat  Ibiza FR Business Intense  1.0 95pk 
Gasveren onder de motorkap gemonteerd. Niet dat ik elke dag onder de motorkap zit maar wat een verademing, hij staat nu wat verder open en geen stok meer in het middenBig Grin

IMG_0002.jpg

Nice, heb je link naar gebruikte producten? Installatiepunten zitten al in het frame en de motorkap toch?
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
Spacers laten monteren bij Jan Steverink Bandencentrum, top gasten. Meteen even de trommels weer netjes zwart laten spuiten.

Voor 12mm, achter 15mm van Eibach. Zou nog wel net wat lager willen met een schroefset maar i.v.m. vaak zwaar beladen is dat niet verstandig... Betere foto's komen nog als ik eens echt wat moois ga schieten!

15e7i2t.jpg


72c64y.jpg
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!