wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

En ik bedoelde alleen maar te zeggen heren, dat de leren bekleding die in me polo zit, niet zelf geplaatst is door mij ! En dat het er al in zat bij aankoop van de auto ... voor MIJ dus fabrieksaf ... of VW het er nou ingezet heeft of een bekleder .. lekker belangrijk.
 
Volkswagen  Polo 6r / Octavia RS  2.0 tfsi 
En ik bedoelde alleen maar te zeggen heren, dat de leren bekleding die in me polo zit, niet zelf geplaatst is door mij ! En dat het er al in zat bij aankoop van de auto ... voor MIJ dus fabrieksaf ... of VW het er nou ingezet heeft of een bekleder .. lekker belangrijk.
Er is een verschil tussen fabrieksaf en 'het zat erbij' he. VW levert de bekleding niet zo dus kan nooit fabrieksaf zijn, ook niet 'voor jou'.
 
Als je een foto hier post van je voorruit, met name het gedeelte waar je binnenspiegel gemonteerd is dan weten we het zeker!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
9958bad2724aa41b6ac573f8616377ef.jpg


Verstuurd via mobiel
 
Als je een foto hier post van je voorruit, met name het gedeelte waar je binnenspiegel gemonteerd is dan weten we het zeker!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
wat ik dan ook apart blijf vinden is dat mijn lampen altijd aanstaan. Als ik de schakelaar overhaal worden ze iets feller(heel weinig), gaat mijn instrumenten licht aan, doet mijn koplampsproeier het en gaat mijn bochtverlichting in werking. Zou je toch denken dat ie ook een verbinding heeft met de BCM of een andere aanpassing :confused:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90PK 
wat ik dan ook apart blijf vinden is dat mijn lampen altijd aanstaan. Als ik de schakelaar overhaal worden ze iets feller(heel weinig), gaat mijn instrumenten licht aan, doet mijn koplampsproeier het en gaat mijn bochtverlichting in werking. Zou je toch denken dat ie ook een verbinding heeft met de BCM of een andere aanpassing :confused:

Zijn dat niet de nordic settings?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Maandag naar vw geweest
Voor de software aanpassing door die sjoemelaffaire.
Hopelijk blijft de polo goed rijden en gaat er niets kapot. Want al gehoord dat de Egr klep snel kapot gaat?
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
wat ik dan ook apart blijf vinden is dat mijn lampen altijd aanstaan. Als ik de schakelaar overhaal worden ze iets feller(heel weinig), gaat mijn instrumenten licht aan, doet mijn koplampsproeier het en gaat mijn bochtverlichting in werking. Zou je toch denken dat ie ook een verbinding heeft met de BCM of een andere aanpassing :confused:
Komt omdat je geen DRL onderin de bumper hebt. Heeft niets met nordic settings te zien.

Je kan het wel deactiveren via VCDS maar denk wel dat dat dan apk afkeur is? Correct me if I'm wrong ken niets van de APK.

In België zou je in ieder geval officieel moeten afgekeurd worden omdat de auto DRL moet hebben.

Je kan wel de DRL in de bumper retrofitten ook natuurlijk dan iser geen probleem

Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Labonator
Komt omdat je geen DRL onderin de bumper hebt. Heeft niets met nordic settings te zien.

Je kan het wel deactiveren via VCDS maar denk wel dat dat dan apk afkeur is? Correct me if I'm wrong ken niets van de APK.

In België zou je in ieder geval officieel moeten afgekeurd worden omdat de auto DRL moet hebben.

Je kan wel de DRL in de bumper retrofitten ook natuurlijk dan iser geen probleem

Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk


Klopt helemaal ! Dan word die ook hier in nederland afgekeurt alle autos vanaf 2011 moeten voorzien zijn van DRL . Het heeft indd met nordic setting te maken . Als je deze deactiveert gaat je dimlicht uit en je stadlicht aan . Kijk maar even bij mijn polo thread .
Spreek wel over de H4 variant !
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
Om je nodic setting uit te zetten moet je 2 dingen doen, via vcds deactiveren en in de stekker van je lichtschakelaar een kabel isoleren.
Wil je dan geen apk afkeur, dan moet je inderdaad DRL via je bumpers activeren of inbouwen.
Op deze manier heb ik mijn nodic settings uitgezet en DRL via bumper met auto lichtschakelaar
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Maandag naar vw geweest
Voor de software aanpassing door die sjoemelaffaire.
Hopelijk blijft de polo goed rijden en gaat er niets kapot. Want al gehoord dat de Egr klep snel kapot gaat?
In het topic "Dieselgate' heb ik daar een link over geplaatst. In Radar heeft men hier aandacht aan besteed.

[...]Dan word die ook hier in nederland afgekeurt alle autos vanaf 2011 moeten voorzien zijn van DRL .
Dat moet je even nuanceren want zoals het er nu staat klopt het niet.
Alle auto's die hun typegoedkeuring ná 2011 hebben gekregen moeten DRL hebben. Dat betekend dat er nu nog steeds legaal nieuwe wagens verkocht mogen worden zonder DRL.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Labonator
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!