wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Haha dan weet je dat nu :) het bestaat :)
Volgens mij toch niet helemaal juist. Dit leer komt niet van de VW fabriek. Als je bij bestellen van de auto aangeeft dat je dit leer wil hebben, wordt de auto met stoffe bekleding geleverd bij Pon/dealer en gaat dan voordat je hem mag komen ophalen eerst nog naar een bekleder in Nederland om dit in te bouwen.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: NickD
:rolleyes::rolleyes::rolleyes: nou, ingeruild dan. De Polo staat thuis alleen maar in de garage en dan vind ik het zonde dat ik elke maand 78 euro fooi geef voor de staatskas. Nee, ik ga nu iets kleiner rijden, namelijk een Up 'white' van 2012 met 75pk en 10600km op de teller, in absolute nieuwstaat. Hier zal denk ik ook niet echt veel mee gereden worden maar het is toch handig om zelf een auto bij huis te hebben. Mijn vrouw heeft haar eigen Uppie vorig jaar gekocht voor haar werk omdat ze niet langer in de Polo wilde rijden, die was volgens haar te laag, te netjes, te perfect. Ze was bang om een keer thuis te moeten komen met schade aan de Polo.....:oops: en dat ik zou ontploffen. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Maar.......mag ik hier wel op het forum blijven? :(:);)
 
  • Leuk
Waarderingen: NickD en kawazxr
Volgens mij toch niet helemaal juist. Dit leer komt niet van de VW fabriek. Als je bij bestellen van de auto aangeeft dat je dit leer wil hebben, wordt de auto met stoffe bekleding geleverd bij Pon/dealer en gaat dan voordat je hem mag komen ophalen eerst nog naar een bekleder in Nederland om dit in te bouwen.

Dit is zeker niet af fabriek. Leder wordt alleen geleverd op Highline- / Sport stoelen. Dit lijken mij Comfortline stoelen.
Ziet er wel gaaf uit!
 
Jammer van je mooie Polo maar is inderdaad erg zonde als hij
eigenlijk niet of nauwlijks gebruikt wordt, een UP is dan de goede keuze
als vervanger. Stukje goedkoper en het blijven hele mooie sportieve
ruime karretjes, mijn vrouwtje heeft er ook eentje en is nog steeds heel blij mee.
Maar lekker twee uppies voor de deur nu wel opletten dat het vrouwtje
de goede pakt ;)
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: graafie
Het is toch een Rain and Light Sensor, niet twee aparte dingen toch?

Overigens blijf ik het apart vinden dat mijn RNS 510 navigatie weergave wel gekoppeld is aan de lichtsensor. Maar CH/LH niet zomaar geactiveerd kan worden in VCDS zonder bekabeling aan te passen. Ook al heb ik bijvoorbeeld mijn verlichting aan staan en het is overdag, dan blijft mijn navigatie op dag modus staan en pas als het echt donker wordt of ik rij onder een tunnel dan springt die op nacht...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Twijfel nu. Met fel licht geeft mijn toerenteller en snelheidsmeter een fellere belichting dan wanneer het
meer bewolkt is. Dan zie ik alleen de rode toerental pijl en snelheidsmeter pijl... Heb ik dan toch de
lichtsensor ???
 
Twijfel nu. Met fel licht geeft mijn toerenteller en snelheidsmeter een fellere belichting dan wanneer het
meer bewolkt is. Dan zie ik alleen de rode toerental pijl en snelheidsmeter pijl... Heb ik dan toch de
lichtsensor ???

Als je een foto hier post van je voorruit, met name het gedeelte waar je binnenspiegel gemonteerd is dan weten we het zeker!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!