wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ok Nick maar nu weet ik nog steeds niet wat BCM betekend en ben nu ook benieuwd wat CH en LH betekenen Big Grin

Oh haha, vergeten dat erbij te zetten... Zie dat je al antwoord gekregen hebt!
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Ga wel eens buurten bij ze wat 't mag kosten. Met die Bi-Xenon units en 6C achter upgrade is het zo zonde om geen werkende CH/LH te hebben :rolleyes:

Dit is ook een update die ik graag zou willen hebben aangezien ik ook Bi-xenon heb. maar na wat uitleg ga ik hier zelf nooit uit komen:confused:
Dus als iemand een adres heeft om het te laten doen:mrgreen:.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: BVS
Ja het duurt idd wel even. Heb jij via hun de sd kaart gekocht zoals bij de dealer. Of gebruiken hun een kaartje met die software erop en daar updaten ze steeds mee?


Het SD kaartje werd bezorgt via de post. Moest daar even op wachten en zag dat hij de envelop aannam.
Was een wit SD kaartje van Samsung. Kan maar één keer gebruikt worden zei de medewerker van VAS
Technics...
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
Polo laten chippen stage 2 [emoji7]
Als het goed is levert hij nu circa 140 pk[emoji56]
Nu nog een x op de testbank (iemand nog een adres in Amsterdam eo?) om dit vast te leggen


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Robin66079
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!