wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Nou.....

Net geprobeerd mn spiegelkappen te vervangen. Wou dus het spiegelglas lostrekken en dat gaat niet zo makkelijk als ik dacht. Heb het glas van mn rechter spiegel al gebroken en nu durf ik niet verder te gaan voordat ik nog meer sloop haha. Is hier een speciale tool voor nodig ofzo? want ik dacht van niet. En anders iemand in de buurt van Purmerend die dit "simpele" klusje kan doen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Jammer! Je had het beter andersom
Kunnen doen.
Eerst
Nou.....

Net geprobeerd mn spiegelkappen te vervangen. Wou dus het spiegelglas lostrekken en dat gaat niet zo makkelijk als ik dacht. Heb het glas van mn rechter spiegel al gebroken en nu durf ik niet verder te gaan voordat ik nog meer sloop haha. Is hier een speciale tool voor nodig ofzo? want ik dacht van niet. En anders iemand in de buurt van Purmerend die dit "simpele" klusje kan doen?

vragen en dan doen was in dit geval een betere optie geweest.
Hoop dat er iemand is die je kan helpen.
 
Volkswagen  Polo 6 C R-Line  1.2 
Jammer! Je had het beter andersom
Kunnen doen.
Eerst


vragen en dan doen was in dit geval een betere optie geweest.
Hoop dat er iemand is die je kan helpen.

Ow ik heb ook wel eerst gekeken hoe het zou moeten. Alleen is het bij mij gewoon niet gelukt. Dus voordat ik die andere kant ook breek lijkt het me beter dat ik de hulp inschakel van iemand die dit vaker gedaan heeft.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Ivm verkoop polo wilde ik de originele onderdelen terug zetten (H4 ipv H7, blauwe climate ipv zwart, normale binnenspiegel ipv auto dim).
Echter bij het terug monteren van de binnenspiegel de voorruit gescheurd, ik wist niet dat die zo snel stuk konden.
IMG_20160827_113339.jpg
Dus nu nog voor donderdag een nieuwe voorruit regelen want dan wordt de auto ingeruild.
De onderdelen die er uit zijn gekomen worden binnenkort aangeboden op het forum. Bij interesse laat wat weten!
 
Mijn auto is origineel geleverd met een normale spiegel op een auto-dim voetje. Ook zonder regensensor (zat een plastic dummy op die plek). Ik heb destijds begrepen dat dit met de climate-control te maken had, dat deze een humidity sensor gebruikt en deze zit ook in dit voetje (kleine witte ronde sensor).
Dus ik denk dat er 3 types in omloop zijn voor de polo:
  • Een normale spiegel op rond voetje (3C0857511J)
  • Een normale spiegel op rechthoekig voetje (6R0857511D)
  • Een auto-dim op rechthoekig voetje. (1K0857511B)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Net een pakketje in ontvangst genomen voor de Polo [emoji7]

3a959a2bfedbf69563779429a9f1a6e5.jpg



Grtz Jorrit [emoji111]️
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: capszz en BVS
Gisteren en vandaag gekloot om de voetverlichting aan te krijgen wanneer de deuren opgaan of wanneer de lichten aan staan. Met behulp van 2 relaistjes was het me gelukt. Ik had stroom afgetapt bij de lampje in de sigarettenaansteker, maar nu krijg ik daar maar 7v op (gisteren zat er nog wel 12v op). Dus nu schakel de relais niet meer. Iemand enig idee waarom er nu maar 7v op de lamp zit?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
Gisteren en vandaag gekloot om de voetverlichting aan te krijgen wanneer de deuren opgaan of wanneer de lichten aan staan. Met behulp van 2 relaistjes was het me gelukt. Ik had stroom afgetapt bij de lampje in de sigarettenaansteker, maar nu krijg ik daar maar 7v op (gisteren zat er nog wel 12v op). Dus nu schakel de relais niet meer. Iemand enig idee waarom er nu maar 7v op de lamp zit?
Waarschijnlijk je dashboard verlichting gedimd met het schakelaartje naast je koplamp hoogte regeling?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Marten en mrttt
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!