wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Dat ziet eruit als een MFA+klok uit een Amarok. Ziet er goed uit! In Engeland laten flashen of zelf gedaan??

Ben nieuw op het forum maar na alles wat ik gelezen heb is dit toch wel een van de dingen die ik het meeste mis op een Polo diesel...
1e poging was door Engeland idd, maar daarbij werkte veel niet (wielomtrek, tankinhoud, remmen). Tweede poging zelf op basis van een 6R0 920 870 A firmware gedaan.
 
1e poging was door Engeland idd, maar daarbij werkte veel niet (wielomtrek, tankinhoud, remmen). Tweede poging zelf op basis van een 6R0 920 870 A firmware gedaan.
Cool! Is er een mogelijkheid om dit ook voor anderen te doen of eventueel instructies te plaatsen hoe dit zelf te doen is? Ben zelf ook wel geïnteresseerd in zo'n klokje met MF stuur.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion 103pk by VVT 
Cool! Is er een mogelijkheid om dit ook voor anderen te doen of eventueel instructies te plaatsen hoe dit zelf te doen is? Ben zelf ook wel geïnteresseerd in zo'n klokje met MF stuur.
Als je handig bent met een HEX editor en VAG Tacho dan kom je een heel eind. Da's niet info die ik deel, want de kans op het bricken van je apparaat is behoorlijk groot. Als je al bekend bent met deze manier van firmware hacken, dan heb je een how-to niet nodig...
 
Goeiedag heren.

probeer op dit moment mn koplampen te vervangen voor eagle eye koplampen...

dit... (rechtsvoor)
Bekijk media item 2123
wil ik vervangen voor dit.... (linksvoor)
Bekijk media item 2122
Zoals jullie zien is linksvoor al gelukt en dit ging ook vrij makkelijk. Het probleem is nu dat rechtsvoor volgens mij niet past omdat de koplamp iets anders van vorm is (de behuizing)

hier een foto van de koplamp die erin zit...
Bekijk media item 2125
hier een foto van de koplamp die erin moet...
Bekijk media item 2126
je ziet dat er wat meer plastic aanwezig is. Wat ik dus gemerkt heb is dat hij dus niet past omdat hij hier tegenaan komt (weet niet wat dit is)
Bekijk media item 2121
Ik snap niet hoe dit kan en waarom dit zo gemaakt is maar heeft iemand een oplossing? Als dit uberhaubt op te lossen is.

mvg Nelinho
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
dat is je brandstoffilter. ff de verkoper mailen zou ik zeggen. of brandstoffilter verplaatsen voor zover er nog ruimte is...

Ja daar zat ik dus ook aan te denken. Er is wel ruimte voor. Maar de houder van die filter zit met 3 bouten vast. Denk dat ik dan moet gaan lassen ofzo (dat kan ik totaal niet. Of er moet een andere houder gemaakt zijn precies voor dit probleem maar dat lijkt me sterk. Hij zou denk ik maar 1cm naar rechts verplaats hoeven worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Goeiedag heren.

probeer op dit moment mn koplampen te vervangen voor eagle eye koplampen...

dit... (rechtsvoor)
Bekijk media item 2123
wil ik vervangen voor dit.... (linksvoor)
Bekijk media item 2122
Zoals jullie zien is linksvoor al gelukt en dit ging ook vrij makkelijk. Het probleem is nu dat rechtsvoor volgens mij niet past omdat de koplamp iets anders van vorm is (de behuizing)

hier een foto van de koplamp die erin zit...
Bekijk media item 2125
hier een foto van de koplamp die erin moet...
Bekijk media item 2126
je ziet dat er wat meer plastic aanwezig is. Wat ik dus gemerkt heb is dat hij dus niet past omdat hij hier tegenaan komt (weet niet wat dit is)
Bekijk media item 2121
Ik snap niet hoe dit kan en waarom dit zo gemaakt is maar heeft iemand een oplossing? Als dit uberhaubt op te lossen is.

mvg Nelinho

Ik geloof dat deze lampen ook alleen op de benzine variant passen !:(
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
jawel, maar blijkbaar degene die dat net niet ondersteunt.. :(
ahh dat is balen, ja er zijn zo veel verschillende types van die BT module..en het gekke is nieuwer wil niet altijd zeggen beter!
sommige modules zijn later uitgebracht en hebben minder mogelijkheden, ook is er nog verschil tussen basic en premium..
als je een zoekt die bt streamen ondersteund dan heb ik nog wel een liggen, type is: 1K8 035 730 D
 
Zoals beloofd, gewassen..!
Moet wel vaker, de muggen wouden er amper af
960aa111142928e3c3819b3d953413ce.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!