wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Tnx voor je reactie! Je hebt me idd overtuigd. Ahaha. Ik heb in mijn polo pdc ik kon alleen niet lezen of daar nou ondersteuning voor was? (Zou geen ramp zijn als niet zo was hoor) weet jij dat?

Ja dat heb je vaak met de wat goedkopere troep. Ik moet zeggen dat ik echt super tevreden ben met de aankoop. echt totaal geen spijt. Het is zoals ik al zei gewoon een tablet in mn auto. Ik verbind hem met internet via de hotspot op mn telefoon (20 gb databundel van KPN). Dus ik kan muziek luisteren films kijken en zelfs TV kijken (via de ziggo app) in mijn auto. wat wil je nog meer. Heel af en toe crasht er een app. Maaja dat heb je op een android telefoon ook. Daarna start je de app weer op en doet alles het weer (dit gebeurd echt heel zelden). Ik zou deze headunit zeker aan een ieder aanraden die naar iets als dit op zoek is.
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2 Tdi 75pk 
Tnx voor je reactie! Je hebt me idd overtuigd. Ahaha. Ik heb in mijn polo pdc ik kon alleen niet lezen of daar nou ondersteuning voor was? (Zou geen ramp zijn als niet zo was hoor) weet jij dat?
Speciaal voor jou in mn auto gestapt en achteruit richting een paaltje gereden om deze foto te maken :mrgreen:

Bekijk media item 2113
Gele uitroepteken is trouwens omdat ik mn achteruitrijcamera nog niet heb aangesloten (dat is dus ook mogelijk). Ik heb die camera al een tijdje liggen en weet hoe ik em aan moet sluiten. Alleen vind ik het net ff te moeilijk voor een klus die ik zelf wil doen. (Camera moet gemonteerd worden bij de kentekenplaat achter, dan 12v pakken van het achteruitrij licht zodat de camera alleen aan gaat als je achteruit rijdt, en dan moet de video kabel van achter naar voor getrokken worden richting de headunit.). Dat is dus waarschijnlijk veel panelen losmaken en dat soort dingen waar ik zelf niet aan durf te beginnen omdat ik bang ben dat ik de boel sloop. Als er iemand is die dit kan en wil doen tegen een redelijke prijs zou ik dat super vinden. Zal nog ff een fototje van de camera doen dan....

Bekijk media item 2114
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Speciaal voor jou in mn auto gestapt en achteruit richting een paaltje gereden om deze foto te maken :mrgreen:

Bekijk media item 2113
Gele uitroepteken is trouwens omdat ik mn achteruitrijcamera nog niet heb aangesloten (dat is dus ook mogelijk). Ik heb die camera al een tijdje liggen en weet hoe ik em aan moet sluiten. Alleen vind ik het net ff te moeilijk voor een klus die ik zelf wil doen. (Camera moet gemonteerd worden bij de kentekenplaat achter, dan 12v pakken van het achteruitrij licht zodat de camera alleen aan gaat als je achteruit rijdt, en dan moet de video kabel van achter naar voor getrokken worden richting de headunit.). Dat is dus waarschijnlijk veel panelen losmaken en dat soort dingen waar ik zelf niet aan durf te beginnen omdat ik bang ben dat ik de boel sloop. Als er iemand is die dit kan en wil doen tegen een redelijke prijs zou ik dat super vinden. Zal nog ff een fototje van de camera doen dan....

Bekijk media item 2114
Volkswagen is net lego.
Klik je zo uit en in elkaar.;)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Uhmm ik kan je images niet zien...


Speciaal voor jou in mn auto gestapt en achteruit richting een paaltje gereden om deze foto te maken :mrgreen:

Bekijk media item 2113
Gele uitroepteken is trouwens omdat ik mn achteruitrijcamera nog niet heb aangesloten (dat is dus ook mogelijk). Ik heb die camera al een tijdje liggen en weet hoe ik em aan moet sluiten. Alleen vind ik het net ff te moeilijk voor een klus die ik zelf wil doen. (Camera moet gemonteerd worden bij de kentekenplaat achter, dan 12v pakken van het achteruitrij licht zodat de camera alleen aan gaat als je achteruit rijdt, en dan moet de video kabel van achter naar voor getrokken worden richting de headunit.). Dat is dus waarschijnlijk veel panelen losmaken en dat soort dingen waar ik zelf niet aan durf te beginnen omdat ik bang ben dat ik de boel sloop. Als er iemand is die dit kan en wil doen tegen een redelijke prijs zou ik dat super vinden. Zal nog ff een fototje van de camera doen dan....

Bekijk media item 2114
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2 Tdi 75pk 
Niccce! Wss word dit mijn kerstkado aan mezelfStick Out Tongue Heel erg bedankt voor alle info man!

Speciaal voor jou in mn auto gestapt en achteruit richting een paaltje gereden om deze foto te maken :mrgreen:

Bekijk media item 2113
Gele uitroepteken is trouwens omdat ik mn achteruitrijcamera nog niet heb aangesloten (dat is dus ook mogelijk). Ik heb die camera al een tijdje liggen en weet hoe ik em aan moet sluiten. Alleen vind ik het net ff te moeilijk voor een klus die ik zelf wil doen. (Camera moet gemonteerd worden bij de kentekenplaat achter, dan 12v pakken van het achteruitrij licht zodat de camera alleen aan gaat als je achteruit rijdt, en dan moet de video kabel van achter naar voor getrokken worden richting de headunit.). Dat is dus waarschijnlijk veel panelen losmaken en dat soort dingen waar ik zelf niet aan durf te beginnen omdat ik bang ben dat ik de boel sloop. Als er iemand is die dit kan en wil doen tegen een redelijke prijs zou ik dat super vinden. Zal nog ff een fototje van de camera doen dan....

Bekijk media item 2114
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2 Tdi 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: NelinhoMarinus en DeeOow
Dakje op standje kantel van werk naar huis gereden om 07.00
Met een gemiddeld verbruik van 4.1l/100km met een smile op bed gegaan.

Vrijdag echt maar even wassen, de voorkant ziet er niet meer uit
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!