wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Mijne in mei, wasbeurt is elke week, soms meerdere keren per week.

Want wat wit is, moet wit blijven!

Daarom heb ik maar niet gekozen voor een witte.....maar met een rode moet je ook wekelijks aan de slag hoor met een wasbeurt. Met name de achterkant is meteen weer smerig. Meerdere keren per week durf ik niet aan, ik ben bang dat buurtbewoners dan een busje voor me regelen. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
  • Leuk
Waarderingen: Stefank6r en GertJan
Die weet niet wat ik overdag allemaal uitspook en zolang ik haar auto één keer per week was doet ze niet moeilijk. o_O
Oeps, voor het geval mijn vrouw toch toevallig op Mypolo.nl komt kijken:
Ik spook overdag helemaal niks uit en mijn vrouw doet nooit moeilijk.........o_O
Nee, even serieus jongens, ik maak hier wel eens een geintje over mijn vrouw maar als ik eerlijk ben, ik kan mij geen betere wensen. :kissingheart:
 
Ieder z'n eigen smaak @Peppergrey [emoji2]

Vandaag achterklep opener zwart gespoten en gemonteerd

2d0230e9e63b8f28625f2d6473fa41b0.jpg


09ad04dd5752acfcca1b91672d5ed8de.jpg


Morgen maar eens kijken of ik de kogel van de trekhaak makkelijk kan los halen..


Grtz Jorrit [emoji111]️

Beetje het oude oprakelen maar had toch een vraag [emoji16] vandaag alles los gehaald, binnen bekleding enz. Dus had die opener in mijn handen, maar hoe krijg je die logo los van de opener? Stond al met de plastidip in de aanslag, maar heb inmiddels als maar weer dicht gemaakt want het regent weer [emoji849]
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 95pk 
Beetje het oude oprakelen maar had toch een vraag [emoji16] vandaag alles los gehaald, binnen bekleding enz. Dus had die opener in mijn handen, maar hoe krijg je die logo los van de opener? Stond al met de plastidip in de aanslag, maar heb inmiddels als maar weer dicht gemaakt want het regent weer [emoji849]

Plastidip werkt niet, komt eraf na een tijdje, schuren en spuiten is het enige wat werkt.

Mijn uitleg:

https://mypolo.nl/xenforo/threads/black-white-1-2-tsi-6c-first-edition.9015/page-2#post-154626
 
Niet helemaal meer vandaag maar highline grill erop gezet.
R5v80T0.jpg


Ben zelf erg tevreden met het resultaat!
Vandaag nog wel, jammer genoeg, weer wat aanvallen van vogels op mijn auto verwijderd... Ze moeten ook altijd mijn auto hebben...
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: jorrit84
niet vandaag maar dit weekend gaan horen voor een op maat gemaakte uitlaat voor de polo in rvs. beetje sportiever geluid en andere einddemper erop Stick Out Tongue

alsook een afspraak gemaakt voor het chippen van de wagen :)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk chipped 133pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!