wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Wat is je huidige shampoo?
Ik gebruik al een aantal jaren de Super Slick & Suds Consentrated Wash van Poor Boys World. Echt super goed resultaat. En voor de koudere maanden de Slick & Wax. ;)
Welke ook heel goed is is de Glans Protector Total van Glans Protector, dit is een reiniger en coating in één. Deze gebruik ik vaak nog eens als extra was beurt tijdens de zomermaanden. Door de coating hechten bijvoorbeeld dode vliegen minder goed op de lak en kun je deze heel makkelijk weer verwijderen tijdens een wasbeurt. En je autolak gaat er van glimmen als een malle........:mrgreen: Ben je bekend met Carclean.nl?
 
  • Leuk
Waarderingen: VWAlexander
Wat is je huidige shampoo?
Ik gebruik al een aantal jaren de Super Slick & Suds Consentrated Wash van Poor Boys World. Echt super goed resultaat. En voor de koudere maanden de Slick & Wax. ;)
Welke ook heel goed is is de Glans Protector Total van Glans Protector, dit is een reiniger en coating in één. Deze gebruik ik vaak nog eens als extra was beurt tijdens de zomermaanden. Door de coating hechten bijvoorbeeld dode vliegen minder goed op de lak en kun je deze heel makkelijk weer verwijderen tijdens een wasbeurt. En je autolak gaat er van glimmen als een malle........:mrgreen: Ben je bekend met Carclean.nl?
Jep, ben bekend met carclean. Al veel besteld daar. Gebruik zelf Shampoo Plus van Turtle Wax, die heb ik ooit een keer bij de Gamma gekocht. Thnx voor de tips ;)
 
Ben zelf wel tevreden over Meguiars NXT shampoo en mijn huidige Meguiars Gold Class! Daar gaat hij weer lekker van glimmen:mrgreen:
Maar voor optimaal resultaat zou ik hem ook zo nu en dan gaan kleien (2a3x per jaar) en daarna waxen (om de 3 maanden ong) , dan blijft hij langer glimmen.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Compleet detailing beurt gegeven [emoji108]
39bff942f8f65f762cd776f9aff100f9.jpg
 
Volkswagen  Polo R-line  1.2 
Goed idee @iichel zal zeker een verbetering zijn ..
je hoort de motor nog wel lopen,;) ik zie weleens mensen de auto starten terwijl die al stationair draait, grappig geluid krijg je dan.
Dit spul ⏬ ? ..
 

Bijlagen

  • Silent coat demping isolatie absorbsie.JPG
    Silent coat demping isolatie absorbsie.JPG
    53.2 KB · Weergaven: 67
  • SilentCoat-SC-Mlex1_1000.jpg
    SilentCoat-SC-Mlex1_1000.jpg
    120.9 KB · Weergaven: 65
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Vandaag gestart met project clean ass! Polo en TSI badge verwijdert en achterklep gepolijst [emoji2]

5b2d8889dc2a47e2adc052351f10e548.jpg


b4ba0aad5c046345c368d65b5df13b3f.jpg


En meteen nog een dikke kras op m'n achterlamp weg gepolijst [emoji106]

e93fb2ecff4ca1c9cdeae60ad52feb4b.jpg



Grtz Jorrit [emoji111]️
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Stefank6r
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!