wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Tijdje stilgezeten, maar mn handen jeuken welStick Out Tongue Heb mn achter logo verwisseld:
Before:
20160521_180802.jpg


After:
20160521_182047.jpg


Next mod, LED dimlichten
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow en Stefank6r
Gisteren een multifunctioneel stuur laten inbouwen bij Cartronic in Den Haag. Daarnaast het standart interieur vervangen voor een Polo GTI interieur. In de geplaatste GTI bleek stoelverwarming te zitten, wat we binnenkort ook gaan aansluiten. De drukknopjes voor het aanzetten van de stoelverwarming zijn reeds besteld op Ebay.de

Vandaag de standart inlegset rondom de radio vervangen voor een Piano Black kleurige inlegset.

FullSizeRender.jpg

Het resultaat:

IMG_0645.JPG IMG_0648.JPG IMG_0649.JPG
 
Laatst bewerkt:
VW Polo  6c Bluemotion  1.0 
c329026113fad2cce4884b4b06b8472d.jpg
8773db859333a0e00270ae0860d5fe01.jpg


zo nog ff de adapters laten fixen en dan kunnen ze erin, vandaag starters binnen gekregen.
ben echt benieuwd hoe dat gaat staan in mijn bm [emoji12] [emoji12] [emoji12]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
ja maat van mij is een vw techneut die gaat ze ff fiksen, niet voor jou maar dan heb ik alleen de kosten van de stekkers

nog geen 200 kwijt in totaal voor alles compleet, nou dat is een mooie meevaller [emoji12] [emoji12]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Gisteren de Polo getrakteerd op een hoognodige flinke wasbeurt want dat was hard nodig met die rotboom hier. Nu staat ze er weer blinkend bij. :)
Moest helaas wachten totdat de boom was uitgebloeid anders kon ik elke dag wel wassen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!