wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Winterbandjes vervangen door de zomerbandjes. Schrok wel want in een winterband zat een spijker. Zat er zeer schuin in dus denk dat het meevalt maar toch vanmiddag even langs de bandenboer.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Vandaag eens even de polo gewassen/ gepoetst en een laagje paint protect van mequaires aangebracht. Hij staat er weer netjes bij al zeg ik het zelf. Dit zijn de recente foto's zoals hij er nu bij staat. Al heel wat aan veranderd sinds mei vorig jaar toen ik hem kreeg. See for yourself. Even voor de nieuwe mensen, het is een polo van 201120160411_192644.jpg 20160411_192358.jpg 20160411_192709.jpg
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Hij glimt als een malle.....:mrgreen:
ben er ook erg druk mee geweest:cool:

Donders mooie kleur heb je op de Polo [emoji106]
bedankt, in enschede rijden er 2 en op de polo zie je de kleur niet veel

Mooie polo! Heb je de kappen voor de mistlampen zwart, of zie ik dat verkeerd @André1968 ? Ziet er in ieder geval super uit!!
nee dat zie je goed, heb op een middag ff die middengril en de kappen om de mistlampen er uit gehaald, daarna goed ontvet en kunststofprimer er op, en afwerken met zwart zijdeglans. Ik vond dit ook mooier dan die grijze kleur die er normaal op zit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Twee nieuwe voorbandjes op de polo!
Na 35000km was het profiel bijna zover heen dat ze eraf mochten. Helaas begonnen de banden vrij spontaan te klinken alsof er een platte kant aan zat.
Wat bleek: er zat echt een platte kant aan! Heel bijzonder, niets geraakt, zomaar spontaan gekomen. Voorlopig geen vredestein ultrac sessanta weer voor mij. Nu maar conti sc 5 gekocht.
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    84.1 KB · Weergaven: 54
Twee nieuwe voorbandjes op de polo!
Na 35000km was het profiel bijna zover heen dat ze eraf mochten. Helaas begonnen de banden vrij spontaan te klinken alsof er een platte kant aan zat.
Wat bleek: er zat echt een platte kant aan! Heel bijzonder, niets geraakt, zomaar spontaan gekomen. Voorlopig geen vredestein ultrac sessanta weer voor mij. Nu maar conti sc 5 gekocht.
Wat een pech, zoiets verwacht je toch niet, en helemaal niet van een merk als vredestein.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Polo en de scirocco gewassen.
ac114aa129e5bc62f7ff1fd4eb588535.jpg


84468d1a462d9443d3abaf69fc987c5d.jpg


Binnenkort de polo nog eens goed onderhanden nemen, kleien en polieren.
 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!