wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag de auto van mn meissie (Vili) onder handen genomen;
- Nieuwe Monroe toplagers en lagers links en rechts (linker lager was aan puin)
- Thermostaat met huis vervangen (kwam niet lekker op temperatuur)
- Retrofit Bosch Aerotwins ruitenwisserbladen voor en achter een nieuwe Bosch ruitenwisserblad
- Nieuwe versnellingspook

Voor mijn eigen auto heb ik de elektronica afgebakken in de kabelboom, ten behoeve van de aansluiting van mijn nieuwe (afneembare) trekhaak, die ik er onder geknuppeld heb. Blijkt ook alles nog eens te werken, dus ben weer een blije eikel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
Polo gewassen met Gyeon Q2 Bathe en daarna Q2 Wetcoat gebruikt. De voorruit met Gyeon Q2 View bewerkt om te testen, maar nu ik gezien heb dat het handig is ga ik de voorste zijruiten er ook mee behandelen.
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Polo gewassen met Gyeon Q2 Bathe en daarna Q2 Wetcoat gebruikt. De voorruit met Gyeon Q2 View bewerkt om te testen, maar nu ik gezien heb dat het handig is ga ik de voorste zijruiten er ook mee behandelen.
Het helpt ook tegen aanvriezen en vermindert hechting van sneeuw op de ruiten. Het is dus handig om gewoon al je ramen ermee te doen ;)
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
En bedankt... Nu kan ik de rest dus ook doen Stick Out Tongue Heb nog wel genoeg spul, dus de andere 5 ruiten (er zitten nog 2 kleintjes achterin) doe ik dan ook maar. Even van het weekend kijken denk ik.
Hehe, voordeel is dat je over het algemeen alleen je voorruit en evt. achterruit opnieuw hoeft te doen. Zijruiten daar slijt het haast niet vanaf. Tenzij je uiteraard een keer met cleaner/apc wast om te gaan polijsten/glazen/coaten/etc dan gaat die laag er ook vanaf uiteraard.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: hwoltering
Auto opgehaald bij de spuiter, mooi nog voor kerst klaar. Zwarte gedeelte rondom het panoramadak had steenslag dit laten herstellen en wat lichte lak schade op de linker dakstijl. Ook gelijk mooi de nieuwe antenne in kleur laten spuiten en de spiegelkappen zwart!
 

Bijlagen

  • IMG-20151224-WA0012.jpg
    IMG-20151224-WA0012.jpg
    180.6 KB · Weergaven: 55
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en PoloRline
Het paneel om het dak heen kan je vervangen, deze kost nieuw €307. Alleen zijn deze heel dun in de lak dus heb je er zo weer last van.
Wij hoopte deze los te kunnen halen, dit maakt het spuiten wat makkelijker. Helaas schijnen die panelen bij wijze van 9 van de 10x te sneuvelen dus was het allemaal iets meer werk en kwam ik uit op €250. Hiervoor is het paneel helemaal strak en kaal gemaakt en nieuw in de lak
 
Vandaag een opsomming gemaakt wat ik sinds 8 oktober 2015 sinds de aanschaf heb veranderd:
1. Audi A1 stalen velgen ET29 met Continental winterbanden 15 inch
2. Aanschaf Rial alu velgen met Dunlop zomerbanden 15 inch antracietkleur.
3.GTI stoelen, bank, zijpanelen, zwarte hemel ingebouwd.
4. R-line leren stuur gemonteerd.
5. GTI grill gemonteerd.
6. alu R-line pedalen gemonteerd.

In het voorjaar Westfalia trekhaak monteren met 13 polige multicon stekker en constante stroomdraad.
En dan zullen er zeker nog meer wensen zijn .
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!