wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
Heb zelf gewoon dit dingetje;
http://www.pdashop.nl/product/523447/kenu-airframe-plus-portable-car-mount-zwart.html
Stoort niet als ik de telefoon er niet in heb, en bij die ene keer dat hij opgeladen moet worden heb ik een kabeltje klaarliggen om hem op te laden Stick Out Tongue
Ik vraag mij altijd af of dat wel goed is voor je telefoon. (warmte/ kou)
Ik heb die van mij of in mijn jaszak, of in het bakje onder de radio. Helaas niet verbonden met de papagaai want die heeft kuren en ik weet niet wat ik er mee aanmoet.
Als ik hem gebruik voor navi dan in het bakje op het dashboard.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik vraag mij altijd af of dat wel goed is voor je telefoon. (warmte/ kou)
Ik heb die van mij of in mijn jaszak, of in het bakje onder de radio. Helaas niet verbonden met de papagaai want die heeft kuren en ik weet niet wat ik er mee aanmoet.
Als ik hem gebruik voor navi dan in het bakje op het dashboard.
Je kunt elk roostertje toch apart regelen? Die waar ik de telefoon heb staat altijd gewoon uit bij mij. Geen probleem.
Maar eigenlijk gebruik ik vrijwel altijd de roosters die naar de ramen gericht zijn.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!