wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Groot onderhoud, olie, oliefilter, pollenfilter, mazoutfilter, luchtfilter en voorste remblokken. Kan weer verder voor 15k. Big Grin

a6f9b1563bf73c7d8d0234c3cf95361b.jpg


edf88d5a2a86a659c549e350f7f6689d.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Dacht vandaag mooi de roosters te kunnen overspuiten in hoogglans zwart. Blijkt nu dat er zilvere glitters door de lak heen zitten.. K*t lak. Je ziet het niet heel goed maar het is heel erg lelijk.. Aangezien ik zo moet werken moet ik morgen alles weer opnieuw doen.image.jpg
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
Bij wax, ongeacht prijsklasse, zal je toch na een week of 6-8, normaal gesproken, een nieuw laagje moeten zetten. Overigens als je een goede was hebt kost dit helemaal niet zoveel tijd, heel lichtjes opzetten en +- 10min laten zittten voordat je hem uitpoetst. Bij een Polo ben je dan zeker wel klaar in 1 uur. In eerste instantie 2 laagjes aanbrengen helpt ook goed voor de standtijd, hoewel ik vaak na 2 maanden 2 nieuwe laagjes zet Stick Out Tongue Merk wel duidelijk verschil dan na een paar weken.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Bij wax, ongeacht prijsklasse, zal je toch na een week of 6-8, normaal gesproken, een nieuw laagje moeten zetten. Overigens als je een goede was hebt kost dit helemaal niet zoveel tijd, heel lichtjes opzetten en +- 10min laten zittten voordat je hem uitpoetst. Bij een Polo ben je dan zeker wel klaar in 1 uur. In eerste instantie 2 laagjes aanbrengen helpt ook goed voor de standtijd, hoewel ik vaak na 2 maanden 2 nieuwe laagjes zet Stick Out Tongue Merk wel duidelijk verschil dan na een paar weken.
10 minuten laten zitten is hij bij mij helemaal hard geworden. Ik moet hem echt na een minuut buffen anders gaat het veel te lastig eraf.
 
Motor Check Up voor de tdi, kijken of deze motor geschikt is voor de tuning upgrade..

hoorde net een verhaal problemen (gaan we weer) met de dieselpomp waarvan stukjes koper slijpsel in de brandstof filter zat, maar dan ben je al te laat. en een dure reparatie. Misschien de oorzaak te schrale diesel smering. Eentje met pas 70.000 en een met 140.000 op de teller al stuk!
ik heb zelf voor de zekerheid zelf een nieuwe brandstof filter geplaats en de oude filter open gemaakt.

lol valt niet mee om hem open te maken. Het is gelukt met me nieuwe beitel, erg he 25 jaar timmerman geweest ..

Kijk maar er ligt alleen een stukje kunststof onderin, maar geen slijpsel van metaal gelukkig..
DSCN0557.JPG DSCN0558.JPG
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!