wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

ed8cf40cd2437721d7a063e047548837.jpg
6fce7c0c13b1999430598bd16f574365.jpg
16d5330558172f550e3ee4cc57a16946.jpg


Ze zitten erop.. De nieuwe H 7 set.
Blij mee [emoji106]
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Met @iichel en Rosa zijn xenon stekkers op mijn polo getest. Er bleek al 12v naar de ledjes te gaan, maar voor vel licht hebben ze 14v nodig. Dus mijn ledjes blijken tussen gedimd en vel in te zitten. Het verschil tussen wat ik nu heb en vel is dus relatief klein. Na gespeeld te hebben moesten we de auto wel even aanduwen want de accu was weer leeg [emoji28] Hebben ze ook even geleerd hoe je een auto moet aanduwen [emoji87] Bedankt voor jullie komst, het was leuk om kennis te mogen maken.
 
Heb hem vandaag verwend met de 27 litertjes overheerlijke en gunstig geprijsde Belgische Euro95 die ik laatst had meegenomen. Was wel even moeilijk omdat ik geen trechter had maar een doorgeknipte Coca-cola PETfles helpt ook redelijk. Denk dat ik toch maar op zoek moet gaan naar een goede jerrycan, deze was n.l. lek. (maar trok toch vacuüm :confused:o_O)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Smets
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!