wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

W8 binnen verlichting geplaatst
ba941bdcc322b5c6ed474978222c4748.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
  • Leuk
Waarderingen: Deleted member 4363
Ja dat moet zo af en toe ook eens gebeuren,heb jij nog iets speciaals gebruikt voor de binnenkant van de auto?

Nah niet echt . Meestal gebruik ik detol sterke geur eerst met doekje nat maken je krijgt dan wel strepen ! Daarna gauw er overheen met een microvezel doekje neemt gelijk allestof en strepen weg & zo word t bij mij weer schoon :)

Buitenkant gebruik ik autoshampoo gold class conditioner van meguilers .Samen met de wash mitt erg fijn ding.
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Is dit ook te doen bij een 9n3?? Met handleiding?
In mij 9N zit er ook eentje maar het heeft wel 1 nadeel vind ik. De lampjes schijnen normaal naar voren op het dashboard maar dat werkt niet in een 9N, dat past niet. Dus je moet hem omdraaien en dan schijnen de lampjes naar achteren. Het schijnsel gaat de verkeerde kant op.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Nah niet echt . Meestal gebruik ik detol sterke geur eerst met doekje nat maken je krijgt dan wel strepen ! Daarna gauw er overheen met een microvezel doekje neemt gelijk allestof en strepen weg & zo word t bij mij weer schoon :)

Buitenkant gebruik ik autoshampoo gold class conditioner van meguilers .Samen met de wash mitt erg fijn ding.
maar niet iets speciaals dus om jouw dashboard en het kunststof aan de deurpanelen schoon te maken?
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!