wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

@Robin, ik moet hem ook eens nodig poetsen idd.. Ook van de zomer maar eens doen, heb helaas alleen de spullen er niet voor.

Ik haal mijn spullen meestal bij Waxworld in Zevenbergen (al meer dan 10 jaar) en af en toe bij Carclean in Berkel & Rodenrijs
Beide bedrijven bieden ook workshops aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Ik heb gisteren mijn ruitenwissers vervangen, omdat in ieder geval de achterruitwisser eraan toe was. Had ik het maar eerder gedaan! Heerlijk om geen geluid te horen en direct goed zicht te hebben. Wat voor vreugde een paar tientjes al kunnen brengen.

Volgende maand gaat de Polo naar de dealer voor onderhoud. Standaard Economy onderhoudsbeurt met het vervangen van de multiriem, omdat die nogal uitgedroogd is en in mijn bezit niet vervangen. Hopelijk geen andere gekke dingen die naar voren komen. Tijdens de APK nog de melding dat er achter de motor olie lekte. Probleem niet kunnen vinden dus schoongemaakt en binnenkort nog even laten checken. Autootje is de 200k voorbij, maar rijdt nog heerlijk!

Honorable mention: een aantal weken geleden heeft @Brambk98 mijn airbagmelding gereset en dat heeft gewerkt! Dat rijdt nóg lekkerder, een auto zonder dashboardmeldingen ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Brambk98
Ja zeker bestaat dat, op een russische Sedan. Ruit is gewoon via de dealer te krijgen. Inbouwen is goed te doen. Relais + kabels + knopje.
Poeh, zou op een AW ook niet verkeerd zijn.. Als je nu 's ochtends je voorruitverwarming aan zet zal je ruit eerst meer beslaan voordat ie na 5 minuten eindelijk enigszins helder begint te worden.. kan je eerst 5 minuten kou zitten leiden in je auto omdat je toch niet weg kan rijden
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Poeh, zou op een AW ook niet verkeerd zijn.. Als je nu 's ochtends je voorruitverwarming aan zet zal je ruit eerst meer beslaan voordat ie na 5 minuten eindelijk enigszins helder begint te worden.. kan je eerst 5 minuten kou zitten leiden in je auto omdat je toch niet weg kan rijden
Heb ik in m’n huidige auto ook last van (Opel Astra 1.0 lease kanon). Oplossing is alles uitzetten eerste 5 minuten totdat het warm is, en dan pas aanzetten
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Ja zeker bestaat dat, op een russische Sedan. Ruit is gewoon via de dealer te krijgen. Inbouwen is goed te doen. Relais + kabels + knopje.
Maar is dat dan zo te bestellen? Dacht altijd dat verschillende vw markets geen cross-compatability hadden qua beschikbaarheid van het specifieke assortiment voor die vw market met andere markets
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!