wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ziet er mooi uit! Ik zou wel je kofferbak in de gaten houden na een regenbui, toen ik aftermarket achterlichten in mijn Polo had gezet, kon ik goudvissen in mijn kofferbak houden. Stick Out Tongue
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Mijn dochter heeft een 6N2 uit 2001. De koplampen waren wat dof en de reflector aangetast omdat er geen achterkappen op zaten zodat er troep in kon komen. Ze heeft ook H7 led pitten erin en die kwamen niet meer tot hun recht.
Nieuwe units geplaatst dus.
 

Bijlagen

  • 20221211_193816.jpg
    20221211_193816.jpg
    3.2 MB · Weergaven: 31
  • 20221211_193800.jpg
    20221211_193800.jpg
    2.8 MB · Weergaven: 31
  • 20221211_193747.jpg
    20221211_193747.jpg
    4.4 MB · Weergaven: 30
Volkswagen  Polo 6C R-Line  1.4 TDI 105pk 
Niet vandaag, maar wou dit wel delen.

Ik heb zaterdag nieuwe lampen van mijn auto binnengekregen.

Ik heb Vland koplampen en achterlampen besteld, nu zijn ze eindelijk binnen en als ik mag zeggen dat dit de mooiste Polo lampen zijn dan lieg ik ook niet.
Ik zelf vind het heel dik om deze lampen te zien, het geeft voldoening alsof het een hele nieuwe auto is. Ik vind dan zelf ook de dynamische knipperlichten voor en achter heel dik (helaas kan dit niet gedeeld worden als filmpje)

Ik had deze lampen eerst besteld op een andere site (die zijn nooit binnengekomen) en nu via de officiële Vland site, die zijn binnen een week binnen, aanbevolen!
Nu heb ik voor nog eens 2x de OSRAM Night Breaker H7-LED als lamp erin gezet en wow wat een mooi licht.


Ik weet niet of de fotos in volgorde staan, maar het verschil is te zien.
In de fotos lijkt het alsof de nieuwe koplampen heel fel zijn, dat valt gelukkig mee, maar door de instellingen van mijn camera was het zo opvallend.
Erg netjes! Gelijk ff je kentekenverlichting meepakken in LED ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Heb vandaag weer ff in de gti gezeten, arm ding staat al 1.5 maand binnen te niksen.

Als het weer eens redelijk weer is, toch maar weer een rondje rijden :smiley: hoop dat de accu iig niet leeg raakt zo
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
De tellerbak op marktplaats gekocht, deze inclusief de bak en de glasvezelkabel. In Zeist laten coderen. reken maar op rond de duizend euro
blijft toch een smak geld voor deze ombouw he, al blijft het natuurlijk wel cool. blij dat ik deze bij men aankoop in der tijd als optie heb bij genomen. was toen rond de 300 dacht ik.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!