wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

vandaag nog wat kilometers op de teller gezet (heb er nog maar 23850 op 3j)
En op de terugweg eerst aan de lichten 2bmw's 3reeksen die wat er voor in me gat aant duwen waren het nakijken gegeven Stick Out Tongue en wat kilometers verder Controle gehad..
Zag plot in de verte plots één op de baan stappen, idd dien vlammende salami ging aan, algemene politie controle + alcohol controle. dacht ja heb het zitten met me gele folie op me lampen.. niets was minder waar, ze waren heel vriendelijk stond daar meer dan 10man rond ma wagen te kijken één vroeg, heb je gedronken? "ikke" ja Cécémel (was nie gelogen), niets gevraagd over men verlaging, me stickers op me achteruit vonden ze hilarisch, en zelf van me gele folie op me koplampen heeft er geen één gekraaid.. maar vond het toch wel effe spannend ze.
wat natuurlijk zoals altijd met alles in orde, en vriendelijk zijn helpt ook al veel en kon direct terug vertrekken:cool:
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Nette velgen en staat hem goed. Welke velgen zijn dit?
En iets verlagen zou hem zeker goed staan!
Thanks. Dit zijn Rial - Astorga.

De auto staat nu inderdaad nog wat hoog op z’n poten, maar ben een beetje bang dat met verlagen er vrijwel geen comfort meer is. En waar ik woon ben ik omringd door ‘drempels from hell’ Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI DSG 
Vrijdag laten verlagen met een KW V1 schroefkit in combinatie met zwarte 19" OZ Leggera's (overgekocht van @Ron_Polo) maar had vandaag pas de kans om een foto te maken

2022-03-20 16.31.07.jpg
dat ziet er heel strak uit he :cool:
ben ook altijd tevreden van OZ velgen;)
wel maar 17" bij mij, mijn rug is al wat aan de oude kant Big Grin
 

Bijlagen

  • tempImagebhZyBY.png
    tempImagebhZyBY.png
    12.3 MB · Weergaven: 24
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!