wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Gisteren heb ik mijn stock lichtschakelaar mogen verwisselen naar 1 met een een 'Auto' optie, samen met Coming/Leaving- Home. Super blij mee! Big Grin

Echt 1 van die mods die je binnen 10 minuten klaar kan hebben, maar een degelijk verschil maken, vooral de Coming/Leaving- Home. Aanrader als je het nog niet hebt!

Met behulp van @David97, Thx ;)
Linkje? ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Huh, hoe wat waar? :eek:
Ik merk dat de video een beetje onduidelijk is. Betreft een kastje die aangesloten kan worden op elke auto met carplay om video's te kunnen kijken (overigens nog veel meer dan alleen videos; systeem draait op android maar gebruikt apple carplay om te werken, dus dan kan je er praktisch alles mee op de huidige systeem vd auto zonder het te vervangen met een hele nieuwe android headunit.) Ik zal binnenkort wel even meer video's/foto's maken
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik merk dat de video een beetje onduidelijk is. Betreft een kastje die aangesloten kan worden op elke auto met carplay om video's te kunnen kijken (overigens nog veel meer dan alleen videos; systeem draait op android maar gebruikt apple carplay om te werken, dus dan kan je er praktisch alles mee op de huidige systeem vd auto zonder het te vervangen met een hele nieuwe android headunit.) Ik zal binnenkort wel even meer video's/foto's maken
Lekker bezig jongen!
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Niet te vel, niet te blauw en niet te wit naar mijn mening. And last but not least bij Ali geen foutmeldingen(althans bij mij dan).
 

Bijlagen

  • E022B288-6267-482D-BB4F-E83DA39F7E6C.jpeg
    E022B288-6267-482D-BB4F-E83DA39F7E6C.jpeg
    766.7 KB · Weergaven: 45
  • 04E90211-0D05-466B-88F9-528CC8669A46.jpeg
    04E90211-0D05-466B-88F9-528CC8669A46.jpeg
    1.1 MB · Weergaven: 46
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!