wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik had gehoopt wat beter nieuws hier neer te kunnen zetten maar helaas. Vandaag vol goeie moet wat onderdelen besteld om de automatische klep te realiseren, dit was een gok omdat ik ipv van de seat toledo dempers skoda fabia dempers had besteld. Ik kan bevestigen dat ze passen enkel zijn ze te kort dus gaat je klep niet ver genoeg open. De scirocco bumpers die zijn wel goed enkel zal je deze dan moeten aanpassen om de klep netjes te laten sluiten. Verder ook nog bezig geweest met het mysterie van de bcm, ondanks de hulp van michel nog niet mee verder gekomen. Maar we blijven doorgaan totdat het allemaal netjes voor mekaar is!
 
  • Leuk
Waarderingen: HJV
@ Ruud9N krijg je de hars er ook niet af door de auto te polijsten?
Dat weet ik niet. Ik heb daarvoor niet de spullen in huis en met mijn rug hoef ik daar ook niet aan te beginnen. Het beetje poetsen met een doekje en harsverwijderaar (en de wagen grondig stofzuigen) voelde al alsof ik een dag bezig was geweest. :(
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6C (omgebouwde opel astra)  0.8i 
Klopt het was toeval dat ik deze tegen kwam, vandaar alleen deze anders had ik denk ik ook die andere genomen. Zag bij ciclo dit ook al voorbij komen maar komt goed we gaan rustig door.
Ik heb nog wel een rem vloeistof dopje en misschien ruitenwisser vloeistof ook wel... Probeer ze maar eens als je klaar bent voor de jeweetwel kabelset
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!