wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Een hele klus; na het wassen dan de stoelhoezen deze uiteindelijk teruggeplaatst op de 'nieuwe' in hoogte verstelbare stoel.
Het zweet brak mij letterlijk uit om alle stangetjes, veertjes en kabeltjes weer terug te zetten. Maar het resultaat mag er zijn! Nu kan mijn vriendin ook haar stoel verstellen en niet meer klagen over een pijnlijke rug
 

Bijlagen

  • IMG_20210705_160231.jpg
    IMG_20210705_160231.jpg
    6.7 MB · Weergaven: 42
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Over koude kermis thuis komen gesproken. Ik kreeg m'n koplampen niet zo mooi als ik wou met de poets die ik van een maatje kreeg. Dus wist m'n neef wel iemand die het had gedaan en even voor mij wou doen. Nu auto terug, gadverdamme. Nog vette rand aan de zijkant, niet goed weggehaald, het "polijst/glimgoedje is fucking vet en zit ook op m'n lak.... Niet goed afgeplakt dus. Wat een shitshow. Krijg m'n geld terug, dat is het dan ook. @capszz je hebt een mailtje Stick Out Tongue ik hoop dat de lak sowieso nog met polijsten opgelost kan worden (Is eigenlijk gewoon een laag troep dus denk het wel) en dat de koplampen ook nog een beetje bereikbaar zijn en anders moeten er hele nieuwe koplampen in.IMG_20210705_212213.jpgIMG_20210705_212223.jpgIMG_20210705_212228.jpgIMG_20210705_212236.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  • Wow
  • Verdrietig
Waarderingen: capszz en Jochemp
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!