wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ja, maar mijn punt is meer dat dat natuurlijk allerlei ingebakken stereotypen en vooroordelen zijn, waar we nu eindelijk wel eens van af moeten. Zoals dat stoer, roze mooi vinden , enz. zaken zijn die iets te maken hebben met sekse. Voor zover daar sprake van lijkt, is dat puur willekeurig en aangeleerd. Dat begint al van baby af aan; roze voor meisjes, blauw voor jongens. En idem wat betreft soorten speelgoed. Nog even afgezien van het onterechte idee dat er wat gender betreft slechts twee smaken zijn.
Pfff maak je niet zo druk joh…

Ik vind het ook meer een auto voor vrouwen.
Lekker boeiend..
 
Pfff maak je niet zo druk joh…

Ik vind het ook meer een auto voor vrouwen.
Lekker boeiend..
Wat is dit nu voor bizarre reactie? Ik zou zeggen, reageer inhoudelijk op een serieus gebrachte reactie of reageer niet. En dat je het een "auto voor vrouwen" vindt, is nu net mijn punt. Waarom zou dat zo zijn, waarom zouden vrouwen een minder stoere auto (whatever that may be) aantrekkelijker vinden, waarom is mannelijk gelijk aan stoer, enz. Ik wil gewoon even iets ter overweging geven, iets om misschien eens over na te denken. That's all.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Wat is dit nu voor bizarre reactie? Ik zou zeggen, reageer inhoudelijk op een serieus gebrachte reactie of reageer niet. En dat je het een "auto voor vrouwen" vindt, is nu net mijn punt. Waarom zou dat zo zijn, waarom zouden vrouwen een minder stoere auto (whatever that may be) aantrekkelijker vinden, waarom is mannelijk gelijk aan stoer, enz. Ik wil gewoon even iets ter overweging geven, iets om misschien eens over na te denken. That's all.
Lees je reacties eens na.. het gaat er om dat iemand een mening!! Wat vrij is in dit land heeft.
Hij VIND het een vrouwelijke auto. Punt. niet meer niet minder.
Dan kan jij zeggen: ooohh ik vind het wel een leuke auto.
Dat is dan jou mening.
Niet het compleet uit het fatsoen trekken en een klein dingetje
 
Tuurlijk is dat een mening. Ik dacht dat ik toch keurig netjes en puur inhoudelijk reageerde. Ik wilde alleen vriendelijk wijzen op de verborgen vooroordelen tav vrouwelijk, stoer. Snap echt niet waar je je zo druk over maakt. Er is geen onvertogen woord gevallen. Soit. Over tot de orde van de dag.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
vandaag de koplampen een tintje gegeven. :cool: en wat km op de teller bijgezet.
had de gele lichtkappen (deze werkten goed, goeie pasvorm) maar bij vochtig, en bij regen weer kwam er af en toe een klein beetje vocht onder te zitten.
met de folie is dit dus opgelost ;)
 

Bijlagen

  • tempImageu2RYyG.png
    tempImageu2RYyG.png
    12.9 MB · Weergaven: 30
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
De garage wat geüpgraded voor toekomstige knutstelpraktijken aan de polo, ook een oude compressor uit de oud ijzerbak op de zaak gevist en die gerepareerd en die staat nu in de garage met daaraan een 12 meter luchthaspel. Ook handig met de kids, voetballen oppompen en opblaasbadje, maar ook voor het interieur schoonblazen, banden oppompen of de airtank, want daar heb ik ook een nippel voor geplaatst.

Garage is nog niet af, moet nog ophangbeugels maken voor de wintervelgen en de rest opruimen, maar we komen er wel!20210511_212410.jpg20210511_212417.jpg20210511_202907.jpgluchttank-ontluchter-vulnippel.jpg
Wat was PK-41-ZN?
 
Na diagnose bleek m’n wastegate niet meer goed te sluiten. Oplossing: uitlaat spruitstuk vervangen. Op zich geen moeilijke klus, maar dat verrekte hitteschild er tussen uit krijgen was nog het lastigst.
Mooi nieuw spruitstuk met een strak sluitende wastegate. Alleen de actuator moet nog opnieuw ingeleerd worden voor de juiste turbodruk regeling, dat kan ik helaas niet zelf.

44141743-9B30-49A7-B37E-EC8E32BB4401.jpeg92F1B178-B086-484F-A9E5-B943872BDE66.jpegB96B1BF2-E9B5-491B-A920-3637FC77B07E.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jurgen6R
Lees je reacties eens na.. het gaat er om dat iemand een mening!! Wat vrij is in dit land heeft.
Hij VIND het een vrouwelijke auto. Punt. niet meer niet minder.
Dan kan jij zeggen: ooohh ik vind het wel een leuke auto.
Dat is dan jou mening.
Niet het compleet uit het fatsoen trekken en een klein dingetje
Juist! Gewoon Hollandse nuchterheid. Niets meer en niets minder. Niks mis mee!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Robin en Rosinfield
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!