wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Alle lampen die via de BCM aangestuurd worden hebben controle. De rest niet/beperkt.

Op een BCM niet-max (dus geen xenon/start stop):
- Met controle: dimlicht (indirect), groot licht (indirect), kenteken, stadslicht, bochtenverlichting en richtingaanwijzers. Zonder controle: achteruit, mistlampen voor zonder bv, DRL, mistlamp achter
- Op een BCM max (met xenon) worden alleen de mistlampen niet gecontroleerd, de rest allemaal wel.
Duidelijk.
Je bent een goed mens.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Vandaag de automatische water afscheider van me Airride verwijderd, was spontaan gaan lekken op de kelk/blok schroefdraad. Alles geprobeerd, maar helaas en hij is niet op voorraad. Gelukkig een buurman in de pneumatiek die een koppeling had liggen(y)

De boosdoener in kwestie:

Screenshot_20201114-111851_Samsung Internet.jpg
Heb volgens mij een gloednieuwe waterafscheider nog liggen. Was voor de airride van mijn vorige auto, maar nooit gemonteerd. Wat voor jou?

@BlackDiesel, toevallig een totaal aanzicht van je polo met die velgen.

Tijd geleden getwijfeld om mijn Mallory’s te verkopen en zo’n set te halen. Werden veel aangeboden voor mooie prijzen.
 
Heb volgens mij een gloednieuwe waterafscheider nog liggen. Was voor de airride van mijn vorige auto, maar nooit gemonteerd. Wat voor jou?

@BlackDiesel, toevallig een totaal aanzicht van je polo met die velgen.

Tijd geleden getwijfeld om mijn Mallory’s te verkopen en zo’n set te halen. Werden veel aangeboden voor mooie prijzen.
Kan best kloppen dat je er veel van zag aangeboden, er was een hele voorraad in de handel beland volgensmij werden ze gedumpt door dealers ofzo. Op al die sets zaten ook demo banden of iets dergelijks, op de mijne ook. Weet er het fijne niet van maar kon mijn gloednieuwe setje met bridgestone potenza's overnemen voor 850 euro. Originele audi velgen (y)

20201105_021559.jpg

20201014_202638.jpg
 
Polo  6c  Verkocht 
@Ruiter91 toevallig dezelfde van bonhof? Ivm plaatsingeuimte.
Deze komt bij Streetcustoms vandaan
Kan best kloppen dat je er veel van zag aangeboden, er was een hele voorraad in de handel beland volgensmij werden ze gedumpt door dealers ofzo. Op al die sets zaten ook demo banden of iets dergelijks, op de mijne ook. Weet er het fijne niet van maar kon mijn gloednieuwe setje met bridgestone potenza's overnemen voor 850 euro. Originele audi velgen (y)

20201105_021559.jpg

20201014_202638.jpg
Jaaa ziet er dik uit! Jaa dat dacht ik al!
 
Als covid weg is, ga ik weer verder met mypolo meets : - ) !

Plus ik wil altijd al een route rijden met z'n allen..
Beetje hetzelfde als Pablo Drive, maar dan een ander rijders tempo haha.

Dus, als er genoeg animo is.
( tegen die tijd dat het weer ok is )

enige afbeeldingen van een van mijn Pablo Drive edities : - )

pablo-drive-67.jpgpablo-drive-24.jpgpablo-drive-40.jpgpablo-drive-26.jpgBekijk bijlage 38627
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Sinds gister in de auto. Laatste firmware erop gezet. Had vanochtend wat opstartproblemen met deze module. Werd wel gevonden, maar startte niet door. Na unpluggen en inpluggen wel. Als er eenmaal verbinding is werkt het als de zgn. tierelier. Wanneer ik weer verbindings problemen heb zal ik de MIB eens herstarten.

Nu zijn er best veel van die wireless carplay modules via Ali Express te koop is mij opgevallen. Carlinkit 2.0 met een los kabeltjes doet volgens de specs vermoeden dat het om hetzelfde apparaat gaat in ander doosje. De manier van firmware upgrade gaat op zelfde manier en op zelfde IP adres. En zijn een paar tientjes goedkoper.

Misschien dat @dov hier meer over kan vertellen.
Ik heb de Carlinkit 2.0, werkt top!
Kastje is ook een mooi formaat, natuurlijk mag het allemaal nog kleiner, maar dit formaat is wat mij betreft niet groot.
Had bij Rainesh de radio laten firmware upgraden dus dat werkt ook allemaal wat sneller als daarvoor.

IMG_3823.jpg
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Ik zou het vooral belangrijk vinden dat er snel automatisch verbinding wordt gemaakt. Niet dat je alsnog een minuut aan het prullen bent. Dan stop ik liever het kabeltje erin
Ik heb het nog niet opgemeten, maar ik vermoed tussen de 20 a 30 seconden.
In onderstaand filmpje in een Tiguan met een Alpine radio 36 seconden, maar volgens mij gaat het sneller bij mij.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Singer
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!