wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

De bestuurderskant ook maar ff meegepakt vandaag en de speakerinstallatie afgemaakt. Klinkt veel beter en zuiver en heeft ookwel aardige bass voor zulke kleine 300W JVC's. Nu nog een kleine woofertje in de kofferbak. Dat is wel weer iets wat ik ga laten doen. Heb zelf weinig verstand van kebels trekken en juiste AARD aansluitpunt vinden etc. Nog fftjes wachten op de vakantiegeld Stick Out Tongue20200519_181358.jpg20200519_182033.jpg20200519_190247.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
Zondag de GTI verkocht, kan niet wennen aan DSG ondanks het flipperen, was financieel een erg dure les. Dit leuke Polo forum blijf ik trouw meelezen met m'n andere 'opgehoogde Polo', een T-Cross 95pk met handbak ;). Als vervanger voor de GTI ben ik opnieuw uitgekomen bij de Mini Cooper (en druk bezig met inrijden deze week).
 
Seat, Mini, Dacia  2022 Seat Ibiza 1.5 Sport, 2021 MINI John Cooper Works, 2014 Dacia Logan MCV  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Jammer dat je niet kon wennen aan de automaat en je hierdoor
de GTI moest inruilen, maar de Cooper is zeker een goede vervanger
en lekker sportief veel rijplezier met je nieuwe aanwinst.
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: LifeAt50
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!