wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Lijkt me ook niet zo handig, wil je tijdens het rijden Youtube filmpjes gaan zitten kijken?
Het gaat er niet om óf ik het ga doen, het gaat er om dat het kan. Maar er zijn tal van andere toepassingen volgens mij? Moet het nog verder testen, maar bijv. OBDEleven live data om wat grafiekjes en andere parameters op het scherm te zien tijdens het rijden.

Ik heb gewoon youtube playlist aanstaan voor muziek. Tis niet dat ik die clips aan het bekijken ben. Maar heb ook TV app van xs4all erop en eergister een uur in de drive gestaan en heerlijk tv gekeken.
Dit (y)
 
Laatst bewerkt:
Deze, zou normaal geen foutmelding mogen geven volgens de site...
€ 2,95 33% Off | VODOOL 2 Stuks 12V LED Aantal Kenteken Licht Lampen voor VW GOLF 4 5 6 7 Polo 6R auto Kentekenplaat Verlichting Exterieur Accessoires
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Volkswagen  Polo  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!