wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
  • Leuk
Waarderingen: Delex
Vandaag laten chippen bij VM-Chiptuning ( AANRADER!) uit Geldermalsen.

Een woord: WAUW

Zeer goede service en het resultaat is echt geweldig. Is net een raket onder je en dat voor een diesel. Ga hier heel wat setjes banden mee verslijten denk ik, maar god wat is het leuk:hearteyes:
 
Volkswagen  Polo 6C1  1.4 TDI 75PK - Gechipt naar 115PK 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en Agaam
Daarnet de auto gaan ophalen na het krijgen van een nieuwe ketting, riem, spanner en al de schroefjes en boutjes die mee vervangen moesten.
Ook een nieuwe condensor van de airco en een regelklepje van de automatische airco.
Nu mag die er weer even tegenaan, want dat kost me wel wat :sweatsmile:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Iemand enig idee hoe de wiswas leidingen van de achterruitenwisser lopen op een 9N3? Er komt geen vloeistof uit, pompje loopt wel, nozzle zit niet verstopt. Hij moet ergens lekken vermoed ik.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
@Scribbie welke radio heb je er in gezet?

Om precies te zijn,
2 din 7 inch autoradio speler 2GB + 32GB Android 8.1 GPS navigatie Bluetooth auto video stereo multimedia speler voor universele gps

Heb je een 2 din frame gebruikt of past het zonder frame

Ik was bang dat ik er nog een frame bij had moeten bestellen, maar het frame randje wat bij de autoradio zit past zo strak in het dashboard en zit ook strak om de radio heen dat de radio nu in het dashboard hangt hangend op het radio frame. Denk dat ik het radio framepie aan de radio vast ga lijmen en het zo laat. Maar voor nu zit hij er ook al strak in. Ik had gelezen dat die universele frames ook amper passen plus dan zie je vaak de randen er nog van. (Heb een foto erbij gedaan hoe hij erin zit, netjes en strak erin zonder frame!)

Verder ben ik nu bij een tint bedrijf die momenteel bezig is met het blinderen van de B Style van mijn polo en het wrappen van mijn achterlampen.

Zal straks even de auto goed wassen en wat fotos schieten. Anders morgen tis al erg donker nu...
 

Bijlagen

  • IMG-20191206-WA0011.jpeg
    IMG-20191206-WA0011.jpeg
    884.7 KB · Weergaven: 33
Volkswagen  Polo 9N  1.4 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en Franklin Golf4TDI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!