wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Gisterenavond de parrot uit de auto gesloopt en vervangen voor een oem Bluetooth microfoon. Ook heb ik voor tijdelijk even m'n oude Passat stuur in de auto geknutseld. En de kapotte armsteundeksel vervangen.

Binnenkort maar eens lin aanleggen zodat de knoppen van het stuur het ook daadwerkelijk doen. En even uitzoeken waarom m'n telefoon niet helemaal lekker verbind met de RNS315. Hij koppelt wel gelijk, maar zonder media. Na even te kloten met de telefoon, Bluetooth aan en uit en dat soort dingen, werkt het ineens wel.

20190808_201316.jpg
20190808_203858.jpg
20190808_204228.jpg
20190808_204322.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
Dit stuur ga je denk ik niet werkend krijgen.
Nog niet eerder deze combi gezien.
Polo 6r met golf 5 stuur.
Hier hoort een stuur module bij die onder je stuur geplaatst moet worden....
Maar lees graag mee.
Ben benieuwd.
Succes
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik verwacht ook dat de stuurmodule enkel lin 2.0 ondersteunt, maar niet geschoten is altijd mis. In ieder geval van dat kale plastic stuur af voor nu. Tenminste, dat was een klacht van de vrouw. Is trouwens een Passat b6 stuur.

Kan ik op m'n gemak op zoek naar een net stuurtje.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Lijkt heel erg op golf 6 highline stuur.
Ik hoop dat je m werkend krijgt.
Een moet de eerste zijn.
Hij lijkt daar inderdaad veel op, maar die hebben vaak echt plastic knopjes. Deze heeft, hoe zal ik het zeggen, knopjes onder het rubber. Maar het is echt een B6 stuur, heb hem er zelf uitgehaald ;)

Persoonlijk vind ik een origineel stuur mooier staan. Dan maar geen knoppen.
Past je armsteun goed?
Ik vind het stuur ook niet mooi. Het is voor tijdelijk. Komt vanzelf wel wat moois voorbij. Maar jij kent mijn vrouw niet. Als het stuur te glad is, is het te glad. En dan moet ik er wat aan doen Stick Out Tongue

Eerlijk, de pasvorm van de armsteun valt me helemaal niet tegen. Hij klappert of schuift ook niet en de kleur past goed. Tot nu toe blij mee (y)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!