wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

vandaag heb ik de mistlampen vervangen voor H8 LED, combineert beter met de xenon, ook omdat de polo bochtverlichting heeft, en dan zo'n gele gloed, vind ik niet mooi, volgende stap zijn de knipperlichten aan de voorkant, nu zitten daar nog oranjekleurige bau15s lampen in.
21 juli gaat hij naar ZIPtuning.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Klopt je ziet straks alleen het randje nog zitten als de schijven er weer op zitten, het was al aardig aan het roesten vandaar dat ik bijna het gehele hitteschild in de hammerite heb gezet.
Morgen zijn de klauwen aan de beurt en later moeten de achterremmen ook nog gebeuren (ook schijven) daarna verstop ik alles weer achter de stalen velgen:(
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V Blokcode BBY (75pk) 
  • Leuk
Waarderingen: Peej
Helemaal mee eens, maar nu is het echt ff te warm daarvoor.
Daarom heb ik afgelopen maandag de Polo al gewassen en het interieur gecleand. :) Wilde hem eigenlijk ook weer in de wax zetten, maar daar had ik geen tijd meer voor! Dat moet maar weer gebeuren na de hittegolf.. :cool:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!