wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

De twijfel is groot, laatst een R-line grill gemonteerd, nu vind ik een GTI grill ook wel iets hebben. Wat ga ik doen?

Doen wat je wilt maaaar zou ik het zo laten omdat een GTI grill voor een GTI is en je geen GTI hebt ;)

Wellicht ook geen R-Line maar mijn idee is altijd dat R-Line optisch is dus mag maar GTI weer iets te motorisch dus niet mag. Maar goed ik had op mijn 1.2 ook een GTI achterbumper al was dat wel omdat ik die mooier vond dan R-Line.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Doen wat je wilt maaaar zou ik het zo laten omdat een GTI grill voor een GTI is en je geen GTI hebt ;)

Wellicht ook geen R-Line maar mijn idee is altijd dat R-Line optisch is dus mag maar GTI weer iets te motorisch dus niet mag. Maar goed ik had op mijn 1.2 ook een GTI achterbumper al was dat wel omdat ik die mooier vond dan R-Line.
Amen
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
Doen wat je wilt maaaar zou ik het zo laten omdat een GTI grill voor een GTI is en je geen GTI hebt ;)

Wellicht ook geen R-Line maar mijn idee is altijd dat R-Line optisch is dus mag maar GTI weer iets te motorisch dus niet mag. Maar goed ik had op mijn 1.2 ook een GTI achterbumper al was dat wel omdat ik die mooier vond dan R-Line.
Ik snap je punt ;)
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
Mijn auto heeft nieuw bloed met TSL doping en nieuwe zooltjes (Dunlop zomerbanden), nieuwe remschijven (brembo) , egr klep afgedopt (zijn scheten gaan voortaan niet meer het lichaam terug in), roetfilter verwijderd, airco vloeistof bijgevuld (incl. Nieuwe filter) en achteraf nog een goeie douche.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI ± 105pk ± 230nm DPF & EGR off 
Vanmiddag de binnenkant van de velgen ook maar eens geprobeerd met de velgenreiniger, leuk resultaat al zeg ik het zelf...

Voor:
28791

Na:
28792
Dat plakband van dat lood is echt een pain in the ass om te verwijderen sjonge heb het laatst ook bij mijn velgen verwijderd maar daar heb je een hoop geduld bij nodig
 
Volkswagen  Polo 6R comfortline  1.2 TSI 77KW/105PK 
De combinatie van de Forge induction kit met blow off valve is wel leuk. De turbo hoor je dankzij de induction kit heel goed spoelen. De Polo klinkt nu sneller dan dat ie is natuurlijk :tearsofjoy:
Zou niet durven zeggen of ik nu echt verschil merk en anders minimaal. Heb ook maar een 90pk blok..

Ik rij i.v.m. mijn werk ook een paar honderd verschillende auto's per week van kleine langzame auto's tot grote snelle met DSG. Dus ik wen heel snel aan "ander gedrag" van een auto.
Echt verschil ga ik pas merken wanneer ik Stage 2 in z'n geheel erop laat zetten ergens volgend jaar.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!