wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Gister avond alle velgen opnieuw gebalanseerd. Spoiler alert: Ook de nieuwe velgen :mrgreen:
Het was de intentie om die er meteen op te zetten. Alleen bleken ze aan te lopen tegen me remblokken voor :mad: Echter dit weekend een verjaardag met allemaal auto liefhebbers dus ze moeten en zullen er op gaan voor zaterdag Stick Out Tongue Daarom de remblokken nog wat bijgeschaafd met een slijptol, maar dit bleek onvoldoende te zijn. Vandaag een nieuwe poging doen.

En ondertussen zoeken we nog een bedrijf wat het hart van de velg kan afdraaien zodat deze in de toekomst met nieuwe remblokken ook past.
 
Laatst bewerkt:
Nee man helaas nog niet. Had het ook allang kunnen hebben. Alleen kan ik nog niet kiezen welke het moet worden. Het word zoizo 17" endan twijfel ik tussen. BBS,GTI,mirabeau of hoe je dat schrijft maar als ik een andere mooie kan vinden dan doe ik dat ook gewoon
17 inch. staat hem goed, je heb een goede smaak kwa modellen...
 
Volkswagen  Golf 5  1.6 fsi 115pk 
  • Leuk
Waarderingen: Randhier9N3
Toch maar een stuurslot gekocht, laatste tijd lopen er wat groepjes iets te opvallend naar de 2 Polo’s die hier geparkeerd staan te kijken. AW en de mijne..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Gister avond alle velgen opnieuw gebalanseerd. Spoiler alert: Ook de nieuwe velgen :mrgreen:
Het was de intentie om die er meteen op te zetten. Alleen bleken ze aan te lopen tegen me remblokken voor :mad: Echter dit weekend een verjaardag met allemaal auto liefhebbers dus ze moeten en zullen er op gaan voor zaterdag Stick Out Tongue Daarom de remblokken nog wat bijgeschaafd met een slijptol, maar dit bleek onvoldoende te zijn. Vandaag een nieuwe poging doen.

En ondertussen zoeken we nog een bedrijf wat het hart van de velg kan afdraaien zodat deze in de toekomst met nieuwe remblokken ook past.


Doe er een spacer tussen.:)
 
Gister avond alle velgen opnieuw gebalanseerd. Spoiler alert: Ook de nieuwe velgen :mrgreen:
Het was de intentie om die er meteen op te zetten. Alleen bleken ze aan te lopen tegen me remblokken voor :mad: Echter dit weekend een verjaardag met allemaal auto liefhebbers dus ze moeten en zullen er op gaan voor zaterdag Stick Out Tongue Daarom de remblokken nog wat bijgeschaafd met een slijptol, maar dit bleek onvoldoende te zijn. Vandaag een nieuwe poging doen.

En ondertussen zoeken we nog een bedrijf wat het hart van de velg kan afdraaien zodat deze in de toekomst met nieuwe remblokken ook past.

Doe er een spacer tussen.:)

Inderdaad, waarom niet gewoon een spacertje van 5 mm er tussen??
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
@Franklin Polo6R & @Jan de Bandeman
Ik heb ook een aparte topic over mijn 9n3 mochten jullie t leuk vinden om te volgen :).

full

full

full
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!