wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik wilde vandaag de gasveren monteren bij de motorkap van de AW. Na alles gemonteerd te hebben, de gasveren op de kogelbouten gezet. Maaaaar helaas gaat het niet lukken, de gasveren liggen niet in éen lijn met het spatbord. Bij het sluiten ligt de kap op de veren en dat is niet de bedoeling:( Flink de pest in, misschien later nog eens een poging wagen maar dan moet er geboord en getapt worden en dat doe ik voorlopig niet.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
ecefdbde3c0fcd8711f68b5cd0ba05fe.jpg


Gasveren gemonteerd. Werkt prima voor een Ali product. Al zijn er wel wat speling op de kogeltjes.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
ecefdbde3c0fcd8711f68b5cd0ba05fe.jpg


Gasveren gemonteerd. Werkt prima voor een Ali product. Al zijn er wel wat speling op de kogeltjes.

Ik heb ze ook, best aardig voor een ali product. mocht je toch andere gasveren willen.
Ik meen dat die van een golf 4 ook passen. (en misschien minder speling)

dus mocht ik een keer op de sloop zijn zal ik is kijken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: guus6r
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!