wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Niet alles gelijk he vandaag weer een dag. Moet dat tegenwoordig zowat iedere dag doen, ook de auto wassen zit binnen een uur onder de luis.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Je weet als jij je auto chipt of/en andere dsg sofware op je auto zet je fabriek garantie vervalt he....
dus ja ze kunnen je aanvraag voor coulance weigeren op grond van het Chippen van je auto.
Er zijn zoals bovenstaand aangegeven meerdere factoren waarom ze coulance KUNNEN weigeren.

om antwoord op je vraag te geven; Nee mijn auto is niet gechipt waardoor hun de coulance hebben gegeven.

Overgens. de betere Tunings bedrijven willen de orginele sofware terug zetten alvorens je naar de dealer terug gaat.
in mijn geval was de auto NIET meer rijdbaar dus had ik een probleem gehad. (of ik had met een oplegger e.d. terug gemoeten)

Die van mij hebben ze ook aangeraden niet meer te rijden en hij is ook niet gechipt en altijd dealeronderhouden..
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
Nieuwe emblemen geplaatst, nu ook voor de achterkant haha.
ca3a21e484a6cafc1c7bf2494cdc5685.jpg
c36a5985690b0484094072ec8239a3ec.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
gewassen extra beurt, zo vies van luis. inmiddels ook maar een hoesje aangeschaft (besteld) maar met Wash and Wax staat ie er morgenvroeg nog steeds glimmend er bij.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!