wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Zeker goede keuze!

0fe62fce797c4ec6607c61617e679e75.jpg

637a6626a1b2eceeb629f71751e7fd37.jpg

[emoji848]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr, Robin en Mischa
Een verrassend goed uitziend uitlaat sierstukje van Ali expres ‘gemonteerd’.
Ik had ze besteld (kon enkel in tweevoud, voor de 1.4tsi) maar past perfect op m’n 1.2tsi polootje.
Ik heb de black chrome besteld en past wat mij betreft goed bij Peppergrey [emoji106]

c0193bddf3b14da706fed872bd1c5d0c.jpg


Ik heb dus nog een reserve, of mocht iemand interesse hebben. Ik heb 20 euro voor 2 betaald. Dus 10 euro voor de liefhebber.


Zou deze ook passen op een 1.6 tdi vind het inderdaad heel gaaf staan! En Qua monteren wat heb je ervoor moeten doen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk BMT 
Weet niet wie jou dat heeft wijs gemaakt.
Maar dan zou het duur onderhoud zijn als je in 2 jaar 30.000km rijd.

Maar er zijn types waar de olie elke 60.000km (dacht ik)gedaan moeten worden(incl filter) de rest is longlife olie en hoef nooit, echter helpt het wel is om olie te wisselen voor de kleine probleempjes.
Dat word aangeraden bij bepaalde dealers om problemen te voorkomen omdat de bakken vrij gevoelig zijn
 
Welk "fris en sportief kleurtje" worden ze dan? Zou je een foto willen posten als je klaar bent met de velg ook weer onder de auto? Succes!
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!